• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-26 11:04:17 följande:
    tack!! mailet har kommit så nu måste jag kolla på alla dessa fina bilder
    så lite så
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-26 11:18:00 följande:
    havsvind skrev 2009-01-26 11:17:12 följande: Vi tvättar också i grumme tvättsåpa. Den är kanon tycker jag.
    låter som om man ska testa Grumme tvättsåpa
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Men åh, jag får visst ha Shampoodle till J ändå... Beställde i lördags men ångrade mig, men fick nu svar att det fick jag inte göra då det var rea.... Jaha...

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-26 12:09:49 följande:
    Nova76 skrev 2009-01-26 12:08:17 följande: Nejmen va knäppt att man inte får ångra sig? Står det i deras köpinfo?
    Ja, det gjorde ju tydligen det.... störigt.. Förstår ju butiken men det är ändå störigt. Ja, ja

"Det är inget köp eller bytesrätt på REA-varor, detta är praxis både i vanliga fysiska butiker och webbbutiker"
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-26 12:14:37 följande:
    Nova76 skrev 2009-01-26 12:12:36 följande: Nejmen fy va trist sånt är! (tänkte annars om du kunde hitta ett kryphål om de inte informerat om det. )Men shampoodle går bra på T nu så det ska nog inte vara nån fara om du inte vill behålla den.
    tänker aldrig på att lusläsa texterna på webbutikerna men det borde man ju såklart göra! Iofs är det väl så att man inte får ångra reavaror, ja, det får väl bli T i så fall. Att man ska vara så snabb på tangenterna ibland...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    karmasus skrev 2009-01-26 12:21:37 följande:
    De har rätt i att man inte har bytesrätt eller öppetköp, MEN du kan alltid ångra dig inom 14 dagar! (gäller köp över 300 kr, även på rea)
    är det så?? Det är ju bra för mig i så fall. Kollade konsumentverkets hemsida men hittade inget om rea.  Har mailat konsumentverket och inväntar svar. Kan vara bra att veta.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    melizza skrev 2009-01-26 12:31:43 följande:
    Usch nu börjar jag bli lite orolig för min lilla skrutt. Hon har haft feber nu sen i lördags och varit snorig och så. Jag trodde det bara var en förkylning men nu idag så har hon inte velat äta nånting på hela dan. Kan det vara halsfluss och att hon har så ont i halsen att hon inte vill äta nåt?? Hon brukar aldrig tacka nej till välling men imorse så drack hon knappt halva flaskan och sen dess har hon inte fått isig mer än två äpplebitar. Jag lagade lite "skagetti" och köttbullar till henne som önskat men inte ens en köttbulle slank ner. Hon tog en bit och spottade ut. Tror ni det är halsfluss eller vad kan det vara?? *orolig*
    Känner igen det där. Vi har haft samma här hemma. Ingen halsfluss, men dock influensa. H som är storkonsument av välling i vanliga fall vägrade den helt i en eller två dagar och ville inte äta annat heller.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    melizza skrev 2009-01-26 12:38:52 följande:
    nej inte influensan  usch vad ska man göra när man har influensan...ta medicin eller penicillin eller??
    vi var kassa hela familjen, först jag och minsta killen och sen nu förra veckan stora killen. Den enda som klarade sig hyfsat var sambon. Det är bara att vänta ut, tyvärr...
    karmasus skrev 2009-01-26 12:44:26 följande:
    Yes, jag är ganska säker =) distans- och hemförsäljningslagenwww.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?nid=3911&...:59&rm=2005&bet=2005:59
    tack!
    tinkerbell74 skrev 2009-01-26 12:49:29 följande:
    Härhemma fick Julia också feber inatt. 40,5! *otäckt* Hon som nästan aldrig är sjuk var så olik sig.Är det så influensan som går nu börjar, med feber?
    Så har det varit för oss i alla fall. Öm i kroppen, feberfrossa, helt matt, osv... bläääää
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-26 13:01:48 följande:
    Nova76 skrev 2009-01-26 12:51:23 följande: Det låter precis som Julia just nu. Feber, öm när man rör henne, gåshud och så fryser hon så.Hur snabbt har det gått över?
    För mig och Jonathan tog det 2 veckor typ och nu har det övergått i förkylning, för Hannes gick det lite snabbare. Svårt att säga exakt eftersom det var så upp och ner; feber, inte feber, feber osv... men han var hemma från dagis hela förra veckan i alla fall. Cirka en vecka kanske.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12