• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hur är IdaT-body i storlek? Ska man gå upp en storlek?

• Myggis

karmasus skrev 2009-02-19 09:14:11 följande:

Morning =)Här kommer ett OT shoppingtips:50% på valfri vara (kläder, skor, textil) hos Ellos.se De har Kavat så vårskorna blir kanonbilliga =) Kod: 195825
    Japp, köpte Kavat för 274:50 kr. Trevligt!
  • Myggis

Hej!

Har Mysgrodan nåt rabattsystem eller kundklubb? Typ att man får rabatt om man köper mycket? Har de inte haft nåt på NS eller minns jag fel?

• Myggis

Tjollabolla skrev 2009-02-23 16:14:20 följande:

Hej flickor!! Idag var det rolig post i brevlådan! 3 par Kik Kid velourisar i tunn underbar sommarvelour från Pixiekids och en sommarsuit från Mysgrodan. Desutom väntar ett me and i paket på posten Kik Kid velourbyxorna sitter ganska så precis på Milo så jag hoppas inte dom krymper och hoppas att han inte växer många cm dom närmsta månderna...Hur är det här idag? Ingen ny Molo i Sverige än?
    Bild?
    Beställde du dom gröna? *sugen*
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-02-23 16:27:13 följande:

Kik Kid byxorna menar du? Jag beställde alla 3 färgerna Den gröna och lila färgen är uuunderbar!
    Ja, menade Kik Kid-byxorna.
    Jag har gröna och lila frottédressarna. Men är sugen på velourbyxorna också. Priset är ju dock inte så kul...
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-02-23 16:27:13 följande:

Kik Kid byxorna menar du? Jag beställde alla 3 färgerna Den gröna och lila färgen är uuunderbar!
    Jag har beställt den nya gröna heldressen i bomull också. Finns så fin bild på den på Barnlyan. Dyr, men lillkillen kan ha 92 så det blev åtminstone baby, lite billigare än junior. Hoppas att den blir fin på min lillkille! Kommer imorgon, jippi!
  • Myggis

Helle skrev 2009-02-23 16:38:08 följande:

Goddagens!Går det att hitta den gröna småfolktröjan med möss och svampar någonstans förutom på T? Hur är modellen på den?
    Finns på Poppilopp, ingen rea dock.
    Modellen är väl som de nya tröjorna. Längre och lite bredare än gamla modellen.
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-02-23 16:58:02 följande:

Ojj! ja den var ju cool men 649 spänn???!!!
    Ja, helt galet! Nu klarar vi oss med stl 92 så det blir 499 kr...
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-02-24 20:29:44 följande:

Myggis: UUURFIN kik kid och Ns! Nu blev ju jag med sugen på dom NS byxorna  Hur är Kik Kiden i storlek?
    Kik Kiden var jättefin! Finns snart bild i BT när M har den på sig också, MEN tyvärr måste jag skicka tillbaka den. Den sitter precis i grenen nu... Det är en 92:a och M är 82-83 cm! Så den är helt klart mindre i storlek än frottédressarna. Jag byter den gröna kepsen mot en lila istället att ha till lila frottédressen, så fint!
  • Myggis

melizza skrev 2009-02-24 21:42:17 följande:

Myggis: söt kille!!!
    Ja, han e go!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12