Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-02-19 19:54:31 följande:
    Ha ha, neeeeh, det är bilar som gäller här hemma just nu ;)
    Han verkar ju tokig i sina bilar! Glad Elvis brukar rada upp sina djur i Mikki ugnen, å dom ska också stå rakt och åt samma håll..men ja tror nog vi måste investera i lite mer bilar.. Glad
  • ÖNadja
    ängeln83 skrev 2009-02-19 20:01:29 följande:
    Ja verkligen, det är först nu som han verkligen börjat leka med sina grejer, och då är det helt klart bilarna som är mest poppis Jaaa, bilar överlag är intressant, att gå på en parkering är rena himmel riket för honom
    Tänk att bilar kan vara så roligt.

Jag försöker proppa Elvis med att det är djur som är intressant, hundar,kossor, katter, alla djur man ser! fast ja måste ju då å då peka på nån traktor och lastbil..
    For med han till stallet en dag å trodde vi skulle va där en kvart eller nåt sånt, efter timme så ville han fortfarande inte hem! så de ger resultat..  Hemlis

Visst har ni börjat inskolning i veckan..?
  • ÖNadja

Ni som lägger ut på T, när tycker ni att auktionerna går bäst.

När dom slutar runt löning eller när dom börjar runt löning?

Ska dom sluta/börja på en helg eller veckodag?

Ja vet, OT men i traderatråden ekade det tomt..  Förvånad

• ÖNadja
    Nogula skrev 2009-02-19 20:09:22 följande:
    Söndag runt barnbidrag/löning tycker jag är en bra dag för auktionsavslut. Jag ser i alla fall till att inga auktioner avslutas fre-lör kväll
    Det är kanske inte så dumt. Kanske man lägger upp på söndag kväll. =)
  • ÖNadja
    ängeln83 skrev 2009-02-19 20:09:46 följande:
    Liam har alla sorters leksaker här hemma, dockor, djur, pussel, klossar, men det har blivit just bilarna av nån anledning, men det ändrar sej säkert snart Ha ha, ungefär som när vi var på bilfirman då, Liam ville inte gå därifrån trots att han sprungit runt bland alla bilar i över 2 timmar Jupps, vi började i måndags, lugnt såhär i början då vi valde 2 veckors inskolning.
    Just nu är det Deg som gäller här hemma, kavel och deg för det ska bakas så fort han får chansen! Åh de är ju såå roligt att leka med deg 3-4 ggr/dag varje dag.. haha

Så ni får välja hur lång inskolning ni vill ha? Här finns de nog bara 2 veckor, tror nog de ska va nå riktigt special annars.
    Hur går det för er?`Vilka tider är ni där?
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2009-02-19 21:19:24 följande:
    har katvig kommit in på fler ställen?
     ja som trodde de va du som höll koll på allt sånt där..  Flört
  • ÖNadja
    karmasus skrev 2009-02-20 13:06:27 följande:
    195825
    Ms Ms Kanga skrev 2009-02-20 13:13:06 följande:
    Jag använde 195605 50% på en vara + fri exp.avg. Det gällde tyvärr inte Puma, som jag har suktat efter till Lilleman så det fick bli ett par kavat istället
    Tusen tack!  Glad
  • ÖNadja

åhh..när ja kommer till kassan på Ellos med skon ja vill ha så är den redan nedsatt 30% å då funkar inte koderna!! Tycker den blir för dyr på 30%.. Ledsen

Måste fråga lite om storlekar..

När jag mäter Elvis fot så är den 13 cm. Han bör då ha idag stl 23 vilket motsvarar 14,8 cm (innermått).
    Den växmånen bör han väl ändå klara sej med hela våren? Stl 24 är 15,4 cm...

OT ja vet..men de här är en djungel!! Skrikandes

• ÖNadja

OT. Men vad ska era barn i 1,5 års ålder ha för skor på fötterna efter vinterskorna och före gympadojjorna? Medans det fortfarande är lite kallt och slaskigt? Förvånad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12