Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-02-23 20:52:10 följande:
    Mm visst är dom fina! Vann denna innan med www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=85169... 
    den va ju också jätte fin!

Vi har en hel vit vägg ovanför en av sofforna som ja inte riktigt vet vad ja ska göra med..har aldrig ens tänkt på en dekor.

Vars kan man hitta nån med nåt mönster..?
  • ÖNadja

har nog frågat tidigare. Nån som vet om det finns nån dansk butik i SKELLEFTEÅ?

Jaå sambon funderar på att bo på hotell där en natt, å ja måste ju veta först om de finns nå att handla där! Glad

• ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-02-23 21:05:59 följande:
    Denna vill jag ha, så himla fin! Men brukar gå för runt 3-400 på T.. www.tradera.com/Drom-minns-lev-SVART-vaggdeko...
    Den va jätte fin! 400 kanske är lite att ta i.. 250 kändes ju lite med lagomt. Speciellt när du vill ha så många! Flört

Nu kallar tv:n storstadstjejerna på 3:an är redan i full gång! Glad
  • ÖNadja

Hur är småfolk velour byxor i storlek? Är deras röda, röda eller orange röda?

• ÖNadja
    G l o r y skrev 2009-02-24 07:57:51 följande:
    småfolk´s velour är väl atora i storleken. Har ett par bruna till min son och de är stooora. Färgmässigt är de väl riktigt röda, fin röd färg.
    de låter inte dumt.

Tror ni man får 250 spänn på T för ett par nya småfolk velour?
  • ÖNadja

www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx

Beställde två par sånna här i 86/92 å ett hemligt plagg i 86 för 95 kr.
    Tänkte att om ja får 250 kr för byxorna så blir ju de hemliga plagget gratis..  Glad Eller så säljer ja en byxa å de hemliga paketet..

Tror ni min idé kommer att funka, har varlt förskottsbetalning och inte betalat än, tänkte höra vad ni tror först.?

Ja är ju ingen van småfolkshandlare..  =)

• ÖNadja
    Emmsan skrev 2009-02-24 09:27:59 följande:
    det va väl jäääkligt onöööödigt grrrrrr ;)
    Haha, ja vet! funderar på att köpa en till "nästa" barn bara för att den va så billig! Tom, min sambo tycker om den för att den är så lätt att få på.

Nån som vet hur man söker på T på avslutade auktioner..?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12