Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Butte: kolla inbox. =)

• ÖNadja

God kväll i tråden!

OT:
    Nu har ja strax trillat dit för NS harembyxor..men ja måste bara fråga hur är dom i tyget?
    Är dom "hårda" som jeans eller är dom lite tunnare å mjukare.

Ja är tyvärr inget stort fan av jeans och använder det aldrig på min son. Skrattande  Men dom ser så sköna ut med sina muddar.

Undrar också vilken strorlek man ska ta. Elvis har 86 nu på byxor å dom är liiiiite för långa, nästan perfekta, å ja vill ju att han ska kunna ha dom länge.

Har hört att dom är ganska stora i storlek så 86 kanske räcker, eller?

Finns de nån som säljer dom fraktfritt?

• ÖNadja
    ÖNadja skrev 2009-02-24 20:01:55 följande:
    God kväll i tråden! OT: Nu har ja strax trillat dit för NS harembyxor..men ja måste bara fråga hur är dom i tyget? Är dom "hårda" som jeans eller är dom lite tunnare å mjukare. Ja är tyvärr inget stort fan av jeans och använder det aldrig på min son.   Men dom ser så sköna ut med sina muddar. Undrar också vilken strorlek man ska ta. Elvis har 86 nu på byxor å dom är liiiiite för långa, nästan perfekta, å ja vill ju att han ska kunna ha dom länge. Har hört att dom är ganska stora i storlek så 86 kanske räcker, eller? Finns de nån som säljer dom fraktfritt?
    Puffar för min fråga..  Skrattande
  • ÖNadja
    Preggi skrev 2009-02-24 20:09:13 följande:
    Dom är tunna och mjuka och helt underbara! Jag älskar ju NS och de sitter så himla bra på mina barn... Kommer nog snart en bild i BT. Här är man borta en liten stund och ni har skrivit flera sidor.. Svårt att hänga med ibland...
    Tunna å mjuka låter precis som ja vill att dom ska va! Glad
    ängeln83 skrev 2009-02-24 20:10:13 följande:
    Fick också hem OT Haremjeans idag, men jag vet faktiskt inte riktigt om jag gillar dom. O 98 var absolut för stort till Liam, funderar på om jag ska byta till 92 eller om jag ska skicka dom tillbaka helt. Lägger in några bilder i BT så får ni hjälpa mej
    Varför gillade du dom inte?

Vilken storlek ska man ta å kan man köpa nån fraktfritt nånstans?
  • ÖNadja

Måste tjata å fråga igen..  Oskyldig

Vilken storlek på NS harem borde ja köpa till E? 86 eller 92?

Han har 86 nu å dom är liiite långa, nästan perfekta i längd (dom utan mudd..)

Kan man köpa dom fraktfritt nånstans?

• ÖNadja

HJÄÄLP!

Vilken storlek på NS harem byxor ska ja ta? 86 eller 92?
    E har 86 på andra byxor nu.

Finns dom fraktfritt nånstans?

förlåt att ja tjatar..men ni är dom enda ja kan fråga..  Hemlis

• ÖNadja
    Smultronhjärta skrev 2009-02-24 21:17:31 följande:
    Ja jag sa inte att de var dåliga ju Köpstopp efter humör snarare än plånbok är ju supertrevligt
    Taack! Kyss
    LA Woman skrev 2009-02-24 21:19:18 följande:
    Förlåt, glömde svara innan
    ingen fara. Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12