• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Helle skrev 2009-01-27 20:02:17 följande:
    God kväll!Åhh nu blir jag så irriterad. Hade kollat upp att det jag ville ha från Molo fanns på LLM tidigare idag, bla bubbelgumslinnet. Men så hade jag båda barnen och kunde inte beställa och nu när jag ska göra det så är det slut i precis den storleken. 110 är jag ute efter. Vet någon vart det kan finnas?
    åh, tradigt... har du kollat med bus och rackartyg?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 20:12:32 följande:
    Go kväll! Smidiga nattningar gillar vi. Noel verkar ha somnat här också. Ett tag i alla fall
    Ja, antagligen vaknar han om ett tag och vill amma lite till, men kanske inte, hoppas!
    Är Noel lite piggare förresten?
    Helle skrev 2009-01-27 20:13:30 följande:
    Tack! Det var samma här. Hittade 104 som kanske skulle kunna gå, men alla säger ju att de är så små så jag tänkte gå upp en storlek.
    Funderade på om du inte kan ha 116...? Jag köpte 110 till Hannes och det är taaajt. Iofs långt men, näe, jag vet inte riktigt... Undrar hur mkt det skiljer på de två storlekarna
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 20:22:04 följande:
    Håller tummarna för att han sover hela natten. Noel är lite piggare men har kort tålamod. A får vara hemma imorgon med honom
    jaha, så har man varit och ammat lite till, som jag misstänkte... Nu sover han förhoppningsvs ett par timmar!

Jag har inte hört något från Hanazacka och betalade med kort, det borde betyda att byxorna fanns?!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Preggi - jag tycker hon är jättefin i den blå lurven som hon har i BT!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 21:23:30 följande:
    Tycker inte alls att den är fin. Lite dassig i färgen.
    Buttelina skrev 2009-01-27 21:23:58 följande:
    shop.verashus.se/collections/molo/products/mo...denna är väl varken blajjig eller mesig?
    har den till Hannes och den är helt underbart fin i färgen
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-01-27 21:26:52 följande:
    Tack.. Tycker du? Jag tycker den känns misslyckad. Den är lik den blå vi hade men inte alls lika fin på... Det blir nog till att byta den... När jag nu ska hinna med det...
    ja, då ska du ju byta, kan ju inte ha en misslyckad lurv, hihi Det finns ju många andra fina färger också.
    Duntoffla skrev 2009-01-27 21:27:08 följande:
     Sorry! Tur att smaken är olika  
    Ja visst är det bra Förresten, tack för den fina suiten idag, den är så fiiin!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 21:37:33 följande:
    Nej, det gör dem inte. Muddarna sitter åt bra.Här är Noel i somras. Ca 9 månader. Hur gammal är Aleya nu?
    men oj, gick han redan vid 8-9 månader? eller det är bara med stödhjälp?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 21:30:17 följande:
    Ja, vad tråkigt om alla hade samma smak jämt. Då skulle alla ungar se likadana ut.Jaså, den kom idag? Vad skönt! Tror du att den passar? Visst är färgkombon fin?
    provade den innan och den är ungefär som den röd/orange. Lite lite stor men inte så att det stör. Känns som om han kan ha den länge 80 är en bra stl. Känns som den räcker länge
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

God morgon!

Här var det morgon vid 05.00 då J inte ville sova mer. Så det blev till att vara uppe med honom i 1½ timme och sen somnade han äntligen om igen vid 06.30 och sov 45 min. Nu sover han igen efter att vi lämnat H på dagis och jag kan fixa och dona lite - och surfa lite innan det är dags att åka iväg till Apoteket, Lindex och lite annat.

Sorry för en massa OT babbel...! Fundersam

Kanske kommer det lite mer Katvig till någon shop idag, hade varit trevligt

Näe, en kopp kaffe till får det nog bli så att jag vaknar ordentligt...!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

En Tradera fråga här om det är ok;

Hur brukar ni göra om en budgivare mailar er och ber er ta bort dennes bud? Gör ni det alltid eller beroende på situation?? Tycker det är lite jobbigt... har man lagt ett bud får man väl stå för det... eller? Men om jag inte tar bort det så lär jag väl få negativt av köparen...

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12