• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Helle skrev 2009-01-28 09:47:45 följande:
    God morgon! (eller god och god, supersnuvig)Här har vi också haft morgon ett tag även om jag fick ligga kvar lite längre än normalt då mannen gick upp.Fick tag på bubbelgumslinnet igår från B&R - de är supertrevliga där Sen ska jag försöka ta barnen med mig upp på stan och leta upp vovvebodyn om den finns kvar. Den var slut på B&R annars hade jag tänkt ta den samtidigt. Sen är det marknad här också idag, men det kan bli för jobbigt med dubbelvagnen, vi får se.
    vad kul att du fick tag i det
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Nova76 skrev 2009-01-28 09:49:42 följande:
    En Tradera fråga här om det är ok; Hur brukar ni göra om en budgivare mailar er och ber er ta bort dennes bud? Gör ni det alltid eller beroende på situation?? Tycker det är lite jobbigt... har man lagt ett bud får man väl stå för det... eller? Men om jag inte tar bort det så lär jag väl få negativt av köparen...
    mailade Tradera om att jag ville ta bort budet, kom på att det var schysstast och det har man nog igen i det långa loppet tror jag
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Helle skrev 2009-01-28 09:53:28 följande:
    Japp Philip ville ha det också, vi har nämligen kollat på datorn Hoppas det passar nu också. Tur att han är en smalfis.
    ja det är ju verkligen tajta de små linnena

OT men hur mkt väger G nu? Var på BVC med J förra veckan mitt i influensan och han vägde bara 8090 min lille plutt. Vägde honom hemma förra veckan igen och då fick jag det till ca 8500. Tur att han har börjat äta mat nu igen - och vi har extra smör i för att han ska gå upp lite mer i vikt (enligt BVC + att han ääääälskar det )
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 10:43:41 följande:
    Godmorgon.
    god morgon! hur är det med sjuklingen där hemma? är hon piggare?
    Everlonn skrev 2009-01-28 10:46:32 följande:
    Godmorgon alla
    god morgon

Oj, nu vaknade J!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Helle skrev 2009-01-28 10:55:33 följande:
    Gustav har inget problem med vikten även om han gått ner 50 gram på 8 månaders kollen. Då vägde han 10 kg och var 75 cm lång Något smalare än lång men annars nästan två kurvor över på båda Kryper J?
    Oj det är lite skillnad då. J vägde 8090 och var 70,5 lång på 10 månaders kollen. Men han tar nog igen det sen precis som H gjorde Han är en ganska bastant bit nu.

Ja han kryper eller kryper och kryper, han hasar sig fram, går nog fortast så  Och så försöker han resa sig upp mot saker.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 10:57:12 följande:
    Nova - Febern har gått ner lite... och nu har lillasyster också fått feber. Det svåra med det är att jag inte kan avgöra om det är storasysters feber hon har eller om det är pga. operationssåret? *lite läskigt* Dessutom for mannen iväg imorse på sin utbildning i 2 dagar... Känns lite sådär.
    usch då... det är säkert storasysters feber! Hoppas du själv klarar dig - i alla fall tills mannen kommer hem!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    trunken81 skrev 2009-01-28 13:19:48 följande:
    Hmmmm vad ska man hoppa idag tro sugen på molo tror jag!
    hittar du något fint? dum fråga va´?

Själv tänkte jag införa ett liiitet köpstopp tills Katvig kommer
    melizza skrev 2009-01-28 13:21:16 följande:
    Nu har min lilla skrutt haft feber i tre dagar och äntligen blivit lite piggare och nu har hon fått utslag över hela kroppen....blir knäpp på alla dessa sjukdomar. Själv börjar jag med bli krasslig nu också
    Fy då... har du också fått feber nu? Krya på er snabbt!

Själv skulle jag vilja ha ett mirakelmedel mot min f-rbannade hosta, blir snart knäpp...!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2009-01-28 17:00:18 följande:
    behöver lite smak råd villken lurvis hade ni tagit den turkosa med grön kant eller den röda med svart kant ...?? kan ju säga det är till lilleman & tanken är att han ska ha den till det svarta regnstället med hajar från ida T.
    röstar också på turkos med grön kant, så fin!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Godmorgon!

Tillbaka efter dagislämning här med. Fick veta att det härjar streptokocker... blä... Kanske det jag råkat ut för, den envisa förkylningen med hosta och allt möjligt skit vägrar ge med sig. Får ringa VC och försöka få tid för provtagning tror jag.

Smultronhjärta - är Max en liten virvelvind? Hannes med.. Det är först nu efter 9-10 månader som jag känner att jag har koll på läget med två småttingar Förvånad Men det går säkert snabbare och bättre för dig tror jag!!! Hur länge blir det mellan barnen?

JuliaochNelly skrev 2009-01-29 08:57:02 följande:
    det kommer säkert gå galent nelly var överaktiv innan & är det nu med dock så var det så många som trodde att det skulle vara något negativt. däremot så hjälper hon ofta lillebror & mig nu. man fixar det helt enkelt. och lite kaos har ju alla ibland tror jag att jag ska slita av mig håret & skicka ungarna på bussen till gubben då vi är själva i veckorna men det går ju till slut på ett eller annat vis  och här äter inte lilleman efter klockan utan hela jädrans nätterna igenom & nellty har kommit in i en mamma period & är en halv meter ifrån mig hela tiden..men visst är dom underbara
    låter precis som här hemma, äter nätterna igenom och storebror viker inte från min sida. Plus att han har börjat komma in till oss på nätterna nu så vi är 4 pers i sängen, lite trångt... Men de är ju goa i alla fall  Och ibland är det ganska mysigt att vara 4 i sängen
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    SmillaMilla skrev 2009-01-29 09:25:49 följande:
    Frågar igen. Småfolk till vuxen var????
    Liten på landet har väl lite och LLM.... tror jag...

Köpte IdaT vinteroverall till J och det var premiär idag, den är ju hur härlig som helst - supernöjd!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12