Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Everlonn skrev 2009-03-19 08:09:09 följande:
    Passade på att slänga in lite bilder i bt, mest ot men det var shoppingen igår Pappa shoppade oxå! Hör och häpna Var på en affär som heter Rocka by baby (inte min) vilken sevice!! Förutom lekrum med leksaker och barnbord med stolar så hade de dvdfilmer att titta på x-box att spela på, soffa, skötutrymme med alla bekvämligheter tom blöjor!!! Det kallar jag service!!
    Fiiiina hoppingen {#lang_emotions_laughing}

Coola tallriken ju {#lang_emotions_cool}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-03-19 08:09:34 följande:
    11 lurvar 2 rainbowjackor o 2 overaller över 8000 kr så du kan tro jag blev lite paff
    Ja jösses!! En kund som handlar för över 8000.- vid ett tillfälle är en MYCKET bra kund!!!  Förstår du blev paff, hade det varit jag  så vet jag inte VAD jag hade sagt o gjort
  • RååSa BuBBlan
    Martha skrev 2009-03-19 08:12:21 följande:
    Vart hittade mindre pärlplatt skor?
    annacill köpte in ett par åt mig  

*tack söta snälla cillen* {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-03-19 08:15:17 följande:
    Fick ju höra lite igår och kika på nya lokalen oxå Visst var det häftig! Den lär hon ju inte växa ur heller
    Ybertuff ju

Kul med lite annorlunda saker, inte bara mumintrollet och bamse liksom {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-03-19 08:19:02 följande:
    Uaa mig lillebror behöver mer nya kläder beställde lite igår men hans garderob är väl 1/3 av syrrans men hittar inget kul bara massor till syrran *suck* HJÄLP*
    Vilken plaggtyp behöver han? Byxa, Body,Tröja ?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-19 08:25:23 följande:
    Godmorgon i tråden!!Hur har ni det idag??
    Go morron!

Här är det bara bra iallafall   solen skiner, 1 plusgrad (får vara glad för de lilla ) och gubben kommer hem en dag tidigare, alltså ikväll..

Hur har ni det då? Pigga o glada?
    Martha skrev 2009-03-19 08:28:23 följande:
    Håller med dej nästan så man skulle få rabatt på en sån stor beställning...  Ibland blir man förvånad.. lika på mitt jobb i går... då kommer det en dam tillbaka med ett par sånna sandaler /inneskor ni vet tant skor om man säger så... Hon hade varit till Gambia med dom där skorna å på 4:e dan hade hon legat i solstolen å softat å så fick hon plötsligt se att skorna ser ju inte lika ut... den ena har öppen tå å den andra inte... alltså har hon fått en från ett par å en från ett annat...  I går kom hon alltså tillbaka till oss för att se om det fanns makar till det omaka par hon fått i butiken... Då säger människan som var på den avdelningen att hon minsan fick lov och betala fullt pris för att få makarna till skorna....  men det var hon inte så vidare förtjust i så hon sa att hon kunde sträcka sej till halva priset.. Fast än det var hon som tagit betalt som gjort fel... *suck*
    Ja, jag hade då gett rabatt!!  Det är såna butiker som inte kommer överleva så länge.. Service är nog A och O i denna konkurrensen!!

Va??? Skulle kunden betala igen för skorna???  {#lang_emotions_surprised}
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-03-19 08:32:08 följande:
    bodysar å tröjor hittar verkligen inget kul
    Hm... Nån tjusig Molo då?   Har du den svarta med vita stars o turkosblå kant?  Denna alltså..

eller annars är ju dinosarna ett måste om du inte har dom!!

Denna tröjan är ju åxå kanonsnygg..
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-19 08:35:54 följande:
    Solen skiner och då är man ju glad. En sjuk unge, så det är ju ok. Tidigare i veckan var ju tre sjuka. Förbättring. Dags för bvc idag och se om tunnisen gått upp nåt...
      ja har man många barn är man glad om bara EN är sjuk   *känner igen de där*

Håller tumsen för viktökning hos BVC idag
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-03-19 08:41:04 följande:
    söööta bubblan. har din svarta hållt sig fin?köptr leggings till nelly & dom blev fula direkt.
    Ja den tröjan ser jättefin ut fortfarande.. Riktigt kolsvart än så länge   Å snygg som attans
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-03-19 08:45:08 följande:
    super var hittade du den?
    hippokids
    Martha skrev 2009-03-19 08:46:31 följande:
    Ja tror du vi höll på å dö när vi hörde... Jag jobbar i kundtjänst på samma ställe men just skor har hand om allt sitt själv...  Kan ju säga att vi inte tyckte det var riktigt rätt..
    Å herregud!!!  Gud va arg jag hade blivit som kund i de läget!! En ursäkt till kunden hade varit mer på sin plats!!

Du förresten... Har inte du köpt en råååsa UJ klädsel av mig förut? {#lang_emotions_dreamer} Har för mig det nämligen   
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12