Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nogula skrev 2009-03-19 15:27:40 följande:
    Hjälp mig nu tjejer!!Den lila/vit randiga katvigtröjan är tvättad för första gången. När jag ska hänga den på tork upptäcker jag ett hål på ena axeln.Kan inte komma på att Ella fastnat nånstans och det är inte riktigt ett ställe där man fastnar i något.Nån som vet var lappen brukar sitta nånstans, om det kan vara från den hålet kommer.Ursäkta dålig bild, har ingen superkamera direkt, men här är en bild på hålen, ett på var sida om sömmen på axeln.Går det att reklamera tror ni?
    Tror absolut du kan reklamera den! Jag reklamerade en tshirt i den färgen för nån vecka sen, den va dåligt sydd och det va hål där sömmen va (på ena axeln).. Såg just åxå att en av våra lila/vita mössor är dåligt sydd vid en söm den åxå..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å fick svar från Matador just... Min order är skickad i måndags och har ev kommit bort   Hoppas hoppas det paketet dyker upp!!

• RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-03-19 15:45:19 följande:
    Ja, jag får maila och höra vad de säger i alla fall Nån som vet hur lilla helsingborg är att ha och göra med när dte gäller sånt här?
    dom är superbra!! jag fick ju fel strlk på en Molo overall.. behövde inte skicka tbax den och fick pengarna åter  *superservice*
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-03-19 15:48:41 följande:
    åhhh :( tusen tack för suuperfina mössor som kom idag :) redan invigt dem fick du ngr skor???
    Å va bra att dom kom fram   Kul att du blev nöjd åxå!! Nä inga skor i lådan idag  
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-03-19 16:09:05 följande:
    va rackarns :( jag som höll alla tummarna jaja hoppas de behövs imorgon oxå ;)
    Ja iofs snöade det en stund här idag ändå så  

Dom kommer säkert i morgon
    havsvind skrev 2009-03-19 16:11:50 följande:
    Goddag alla tjejjor!! Vilket väder vi har idag!!! Jag och lillan har spatserat i Hbg idag, vi besökte Lilla och kan ni tänka er där fanns INGET som jag var sugen på...första gången i världshistorien! Kan kanske bero på att man redan shoppat det man vill ha mestadels...
    go dagens!

Å så där har det varit för mig åxå   en butik full med massa fint men antingen har man allt eller så är hopping humöret inte inställt korrekt
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-19 16:14:32 följande:
    Hej ! !Bra väder att spatsera där idag ju!Vi har varit i skogen vi. Vad hade lilla för katvigtröjor i vårens färger i butiken??
    Å mysit med skogspromenad
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-19 16:18:42 följande:
    Ja solen skiner och det är 8+.
    Här är det 16,2 på balkongen, sååååå skönt i solen alltså!!
  • RååSa BuBBlan
    havsvind skrev 2009-03-19 16:18:43 följande:
    Läste om din reklamation Emmsan, vad trist när man blir otrevligt bemött, det är ju inte ditt fel att jackorna inte håller!!!Jag försökte reklamera en Odd Molly kofta idag som blivit oformlig + att det gått en maska i stickningen...det gick inte!!! Hon skickade den till skräddaren för att laga hålet och vet ni vad hon sade: Ja det är ju lätt att fastna ngnstans! FASTNA??? Det hade ju gått en maska! Ja det blir ingen mer shopping i den butiken i alla fall. Konstigt att man inte tänker längre, jag hade nog spenderat många tusenlappar där annars.
    Ja vissa butiker verkar ha glömt servicen totalt tyvärr {#lang_emotions_undecided}

Jag reklamerade en Molo body en gång då sömmen gått upp, då lagade butiken den själv med nål o tråd   Liksom hallå!!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-19 16:22:07 följande:
    Å jag som ville ha blå ränder. Vaaar ska jag hitta det då?? Här blir det skogen för det mesta. Vi bor ju mitt iskogen.
    rackamaja
  • RååSa BuBBlan

Såg just att poppilopp är till salu ... Jag gjorde mitt första stora inköp av danska kläder där..   *sentimental* Kommer sakna dem..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12