Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-03-23 14:58:24 följande:
    oj, jag skrev bara om shopping, haha, tack förresten! Efter sommaren kör ni kanske då? Vi funderade på att vänta lite, men sa att vi skulle börja så smått. Jag blir gravid bara min man tittar på mig (lyckligtvis), haha, så det var underbart ändå att det gick så snabbt. Det tog max 10 dar från det att vi sa vi skulle starta verkstad...Jag är lite sugen på Katvigs lila leggins och lila/vit body + mössa stlk 56 - tycker ni att det är tjejigt eller kan en liten grabb ha det om det blir en pojk till?
    Ja, tanken va efter sommaren om inget oväntat dyker upp

Vi har det likadant, Ida blev till på första försöket, från planering till graviditet på 14 dagar

Å tycker absolut man kan ha de lila till en liten kille!! Superfint!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-23 15:02:48 följande:
    jag har 104 till isabel som är 96 lång. så kanske hmm 92 till bubblan?
    Jag vill ha den rätt kort, typ knä längd.. Hm...  kanske måste måttmaila nån shop {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-03-23 15:04:11 följande:
    ja en butik jag frågade vägrade därför köpa åt mig.... jag tyckte de gröna stlk 86 verkade rätt små, mer som 80 så jag är osäker på vilken stlk man bör ta. De var dessutom smalare inte alls lika snygga som höstens, eller vad säger ni andra? Men blårandiga är så fina!
    Tycker åxå dom är rätt små och absolut smala, men sitter riktigt snyggt!!

Va sjutton kommer dom i 2 pack för??? Fattar inte
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-23 15:10:41 följande:
    bägge är 104. velouren är helt klart kortare
    Buttelina skrev 2009-03-23 15:09:32 följande:
    Hm.. ja det är den ju absolut!  såååå himla fin e hon i den velouren alltså!!! Ett av dina bättre köp till den sötisen tycker jag
    Incommunicado skrev 2009-03-23 15:11:50 följande:
    verkar idiotiskt!! Men om vi mailbombar samma butik kanske de köper in våra velourisar i tron att fler vill ha? För fler kommer ju att vilja ha! Busochrackartyg kanske?har du också kläder på lager redan eller som du inte säljer? Butte - jättefina kläder på din söta flicka! cool!
    Ja vi får göra det   Ska vi köra B O R?

näpp! jag har sålt alltihop nästan, skulle vi bli med barn till hösten så skulle jag lagersalgshoppa som en galning, det finns ju såååå mycket fint i små storlekar där
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-23 15:18:23 följande:
    tack ja jag är helt kär i den velouren. vill HAAAA de lila/vit randiga byxorna men hittar inte strl 110 snyft
    Å ja! Dom är ju ett måste till Isabel!!! Hoppas nån får in dom i 110 *håller tumsen* Verkligen Isabels ränder {#lang_emotions_sunny}
    Buttelina skrev 2009-03-23 15:19:27 följande:
    ohhh ja shit vad mycket fint det finns på salgen
    JA GUD JA!! Brukar strosa runt bland de minsta storlekarna där o bara titta på allt fint som ligger skulle lätt kunna hitta 30 suits i strlk 56-62
  • RååSa BuBBlan
    Cazz skrev 2009-03-23 15:20:26 följande:
    Anledningen att de kommer i 2-pack är att de köps in i 2-pack. De flesta väljer att sälja separat dock. Jag vet att IdaT, Katvid och ESL ofta kommer i 2-pack.
    Då får jag väl köpa 2 då
  • RååSa BuBBlan

Å jag håller på och inventerar mina Katvig ränder här, så himla fina randiga kläder, riktigt färg glatt {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan
    Cazz skrev 2009-03-23 15:30:14 följande:
    Är det i standardsortimentet eller ville du beställa något extra? Måste vara anledningen
    Incom hade frågat en butik om dom kunde köpa in åt henne, men dom skulle komma i 2 pack och hon ville bara ha ett par
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-23 15:43:40 följande:
    Hej flickor!Shoppas det??
    Hellu Tjolla

Jag hoppar då inget   Men VILL
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-23 16:04:27 följande:
    Haha då dröjer det inte länge innan du shoppar då
      man vet aldrig   Blev ju iofs en del i morse så dagens kvot är egentligen fylld
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12