Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Go dagens!!

Just inkommen efter en lååååång promenad i 3 minusgrader och svinkalla vindar *brr* Blev lite hopping till Bella Bus åxå, 50 % på en sportbutik så det blev en nike träningsoverall, perfa till våren..

Hade hoppats på post i lådan när jag kom hem, men icke {#lang_emotions_undecided}  Postis kanske har blåst bort

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-03-24 13:20:12 följande:
    Ingen som har nån aning om vad det kan vara för märke på den röd/vit randiga klänningen i BT?
    tyvärr inte, men fin va den
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-03-24 13:23:25 följande:
    Ja, den var jättefin, men man blir ju nyfiken Får npg maila LPL och fråga
    Ja gör det, och du får gärna tala om vad det är för nåt sen *gillade dom ränderna*
    Jen80 skrev 2009-03-24 13:23:04 följande:
    Hej på er!Fy, vilket väder. Det blåser som bara den ute och snö på marken . Letar efter en fin klänning som Ava måste ha, men hittar ingen. Eller jag hittar, men just nu är jag kräsen och vill ha nåt riktigt fint . Hmmm...
    Hej hej!

Samma iskalla väder här *brr*  Fryyyyser..
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-03-24 13:31:08 följande:
    ot ni som har eleg kan gå in o kolla på skatteverket.se slutsumman på er skatt även om ni inte fått pappret =) jag blev såå glad!!!
    Det va gårdagens samtalsämne här inne, tror ALLA kollat
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-03-24 13:33:41 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-24 13:32:11 följande: jahapp. jag e lite efter ju.. inte läst här igår o inte läst ifatt.. *skrattar* jaja.. =) ja jag blev superglad iaf
      hi hi..

Jag blev åxå glad och det verkar som att de flesta fick bra tillbaka *härligt* {#lang_emotions_laughing}
  • RååSa BuBBlan

Åmen blööö!! Har 20 auktioner som går ut ikväll, fy sjutton va tråkigt {#lang_emotions_frown}

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-24 13:47:53 följande:
    Nää- sånt är ju roligt Men du kanske skulle knåpa ihop ett automatiskt vinnarmail...låter som om du inte använder dig av det
    Ja det är nog fasiken dags för det    Bara oooorkar inte hålla på med det längre {#lang_emotions_throwup}

INGEN POST HÄR IDAG HELLER!!! Var e alla mina kläder????
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-24 13:47:53 följande:
    Nää- sånt är ju roligt Men du kanske skulle knåpa ihop ett automatiskt vinnarmail...låter som om du inte använder dig av det
    ÖH HUR GÖR MAN NU ETT SÅNT DÅ? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12