Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hellu

Kikar in en snabbis mellan T mailande, kvällens ser helt oki ut, kanske inga fantasi summor, men helt oki!

Nöjd med slutsumman på pop skalisen e jag, blev hela 534.- på den {#lang_emotions_laughing}

Tjollabolla skrev 2009-03-24 17:47:27 följande:
    Jag drog med hem en fin häromdagen!www.tradera.com/T-shirt-fran-Smafolk-i-strl-9...Hej flickor! Allt bra här idag?Jag är fortfarande så sjukt lycklig över min mintgröna velour som shoppades i morse  Längtar som en tok efter det. Nån som handlat från babyclothes på sista tiden som vet om dom är snabba på att skicka?
    Härligt med nyinköpta mintisar
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-24 19:12:19 följande:
    super ju!! för mig går vissa auktioner jättebra medan andra går rätt dåligt! men mina börjar inte gå ut förrän imorgon... så det kan ju händ en del
    Japp! Behövs apselut lite påfyllning på kontot efter senaste tidens hopping

Å ja, går de ut i morrn så kan det verkligen hända mycket! Kan ju kliva upp flera hundra på nån minut bara, håller tumsen!!

Å mina stora Molosar som jag tänkte skänka bort inbringar ju över 400 ser jag åxå {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-03-24 19:20:32 följande:
    Gokväll i tråden, shoppas det något?Jag fick hem en idaT klänning från T igår och 2st vv scarves. klänningen var jättefin men syns att den inte är ny (fast det stod ju i beskrivningen). Scarvsen såg helt nya ut :o)Surar lite för att jag missade auktionen på idaT regnställ, rött med lila flodisar, det gick för bara 250 spänn. Nytt å allt, ville så gärna ha det till storasyster, trodde det skull sluta på typ 400 minst
    Å va tråkigt! 250 spänn va ju värsta fyndet ju!!
    Buttelina skrev 2009-03-24 19:21:42 följande:
    jaaa jag behöver också påfyllning, finns ju en massa jag vill köpa jaaa inte skulle du väl skänka bort alla dom fina! även om dom är i använt/mycket använt skick så är 400kr ett fynd för köparen tycker jag. tack för att du håller tummarna för mina auktioner
    Ja, 400.- e ju sjukt billigt egentligen   Det kostade ju bara ett linne plus en kjol när jag köpte de  
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-24 19:29:16 följande:
    oj grattis!! från drygt 400 till nästan 700
      ja du ser... Det kan som sagt hoppa upp flera hundra på nån minut
    Buttelina skrev 2009-03-24 19:28:18 följande:
    haha jaaa verkligen sjukt billigt tänk vad du betalat för det paketet juliaoch nelly: suuperfina inköp och söta små fötter man ser högst upp
    Ja det vill vi inte tänka på   *hua va dyrt*
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-03-24 19:32:47 följande:
    Du får tacka mig för att du fick lite mer Gokväll i tråden girls
    Såg just att du vart där    Synd att du inte fick det, för det är verkligen prisvärt, liksom såååå slitna e dom ju inte! Hoppas köparen blir nöjd
  • RååSa BuBBlan

Mårning sötisar!!

Här är vi tvärförkylda *snörvel*, snön ligger vit på backen och vi genomlider 6 - grader.
    Hade T avslut igår och hittils denna månad har jag fått in 7091 rara kronor {#lang_emotions_laughing} Har visserligen handlat för det samma så

Å mitt Matador strul fick en lösning åxå Jag får nya varor som skickas idag!! *pustar ut*

Seadwarf--- Grattis till lilla söta 1-åringen!! {#lang_emotions_flower}

• RååSa BuBBlan

Go dagens!

Just inkommen efter en skön utestund, jädrans kallt men rätt skönt ändå Postat en miljon Tradera paket åxå

Fick post från Eleraff idag, himla fina randiga strumps o annat tjusigt {#lang_emotions_laughing}

Milliemolly skrev 2009-03-25 13:52:00 följande:
    Hej! Jag är oinbjuden till Rååååååsabubblan men om du är här eller någon annan vet:Vilken kamera är det Råååsabubblan har? Jag vet att det diskuterades här för några månader sedan. Buttelina: Du tipsade också om någon kamera din syster hade fotograferat hundar med??? Helt OT..........men lite aktuellt eftersom de flesta här fotar barnen jue
    Hej på dig

Vi har en Nikon D300.
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-03-25 14:32:30 följande:
    Hade ni köpt en ny molo lammsuit i de minsta stlkarna för 349 kr, alltså ord.pris? Sitter o klurar på om jag ska köpa, tycker det är lite hutlöst för de stlkarna men man vet ju inte vad som finns på salgen? dessutom är det blå kantband, inte lika fint som de röda...
    Jag hade lätt kunnat göra det   men då ska de absolut vara med röda kantband, dom blå e ju söta åxå, men inte LIKA söta
  • RååSa BuBBlan

Å sitter o velar om Katvigs velour klänning {#lang_emotions_dreamer}

*köpa eller inte köpa de e frågan*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12