Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-03-23 16:06:28 följande:
    Ungefär 30 små suits har jag tänkt släpa med hem från salgen ja Frågan är bara hur många lurvar som riskerar följa med om de finns Är det någon som har koll på hur storlekarna är på Ida t solskyddsdräkter?
    Å du ska ju köpa massa smått urgulligt ju   Gud va skoj du kommer ha, man kan ju välja fritt bland de små!!!

Vet tyvärr inte nåt om solskyddskläderna {#lang_emotions_undecided}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-23 16:10:33 följande:
    Åh najs! Vad blev det då??
    kortärmad sländor tröja med grönrandiga ärmar
    grönrandiga leggings
    cerise vit randig tunika

Molo alltihopa då åfkårs
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-23 16:25:34 följande:
    Japp- lustigt nog var det mannen i huset som konstaterade att slutsumman lär bli betydligt högre just för att man vet könet när det är dags för salg Har ingen aaaaaning om vad han bubblar omUndrar om jag vågar ta en 98 till Max i Ida t? Han växer ju såå långsamt men å andra sidan brukar inte solskyddsdräkter störa om man går upp i stl..
    Å tänk alla små suits med stars i alla de fina färger som nånsin funnits {#lang_emotions_sunny} Eller alla blommiga tjusiga, åååå va många fina det finns!!!  *vill åxå bebis shoppa ju*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-23 16:28:05 följande:
    Ofcåårse!Fina bubblan i dom kläderna
    Mmm.. Hon kommer bli sååå tjusig   Om det bara kunde bli lite vår och värme nån gång så man fick börja använda allt kortärmat, men nä! SNÖ SNÖ SNÖ *USCH*
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-23 16:34:13 följande:
    Underbara tanke Jag hade nog banne mig shoppat små suits som ogravid de tidigare gångerna jag varit där OM det inte vore så jag varje gång snarare haft brist på danska kronor än överflöd
    Jag har varit sugen jag åxå, EN kan man ju köpa iallafall liksom men det har blitt större ändå efter lite tanke

Nä dags å få lite ordning här, ska på konsert om ett tag..

Cu sötisar!
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-03-23 16:50:19 följande:
    wieeee nu kan man kolla om man får tillbaka ngt på skatten emma nöööjd
    Hur räknar du ut???? Bara massa siffror ara ju
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-03-23 17:55:46 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 17:54:53 följande: Kolla ditt skattekonto på skatteverkets hemsida
    gör ju det, men vad betyder vad????  

de siffrorna som står längst ner "summa slutlig skatt" vad är det? det man betalt? det man får tillbaka? Hur vet jag vad man får?
  • RååSa BuBBlan

Hellu!

Just hemkommen från blåskonsert, Bella va sååå duktig med sitt valthorn!!

Bubblan va verkligen på G när vi skulle åka, valde den blå lurven och lamm mössan och utropade " å vi sådär coola pappan, alla vi e sådär coola"

Sen hann vi lyssna igenom första delen så SOMNADE hon pang mitt i allt spelande, och ni kan tänka er ljudnivån

1o1är3--- Läste att jag skulle gå in under deklaration person/skatteuträkning.. Den summan som står där då, vad är det? Det jag betalt eller? Hur vet jag då vad jag får tbax?

• RååSa BuBBlan

Nikki---

All världens kramar till dig från oss!! Hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för din mamma med allt!! Förstår det är hemskt

*krama*

• RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-23 20:28:37 följande:
    De står ju längst ner, Belopp att få teillbaka, eller belopp att betala
    Inte på min! Jag kommer till en ruta med tre rader, där det står slutlig skatt   inbetald skatt, slutlig skatt

Fattar fasiken ingenting!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12