Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Såååå GLAD!!!!!!!!!!!!!!

Tack för tipsandet Nikki!

Och tack till Liljan!!

Ringde eleraff och de fanns kvar!! Så nu är de MINA!!! tra la la *sjunger en stump* så glad jag är!! Hon skickar dom idag!

Kramar till allaKyss

Och det ska väl lära mig att höra med tråden FÖRST!! Innan jag lägger en eftermiddag på att ringa runt

• Everlonn
    Pepper79 skrev 2009-02-04 17:21:13 följande:
    Grattis!!
    Tack
    Zvartaliljan skrev 2009-02-04 17:21:29 följande:
    Ja man ska alltid fråga här först Stod o höll i dom idag o var jättenära på att köpa dom för o ha till Me&Is cerise frottétunika men sen kom jag fram till att ajg nog vill ha dom som knickers istället, och då kan de ju vänta för små storlekar brukar ju finnas kvar längre fram på erbjudanden...
    Har lärt mig nu Tråden först!!
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-04 17:53:42 följande:
    Åå vilken tur att jag mailade Hippo. En timme senare fick jag en orderbekräftelse och sen ringde hon. Något hade hänt med min order för den hade inte gått igenom, hon hade hittat den i skräpposten och fick godkänna den manuellt. Hon hade aldrig varit med om det innan. TUR att kläderna fanns kvar!!! Hon skulle skicka dom idag
    Vilken tur att allt fanns kvar! Skönt att det ordnande sig
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-02-04 17:40:24 följande:
    Vad roligt att du fick tag i dem Fråga i tråden, vi vet allt hi hi
    Bugar mig för de allvetande
  • Everlonn
    H04 A07 skrev 2009-02-04 20:52:16 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-02-04 07:57:02 följande: Koppar, har redan en del men vill ha mer, och dalmatiner, har jag inte köpt något i men tror dottern skulle älska dem.
    Sist jag kikade in där fanns koppbyxorna i 86

Jag hittade i 92 där (ringde) sååå glad Jag har allt i kopparna nuGenerad Klänningen är oxå beställd
  • Everlonn
    H04 A07 skrev 2009-02-04 21:13:01 följande:
    Klänning i koppar :), vart kan man se/köpa den? Vad finns den i för storlekar? Pris? Låter riktigt fint
    Oj, massa frågor Klänningarna kommer snart i butik, upp till 92 vad jag vet i storlek och runt 330:-
  • Everlonn
    H04 A07 skrev 2009-02-04 22:18:19 följande:
    Vem var det som hade en bild på kläder som bus och rackartyg hade fått hem, Molo?
    Jag har en massa bilder från B&R i min övrigt i albumet
  • Everlonn
    loveliva skrev 2009-02-04 22:30:14 följande:
    Vilka print kommer Molos babyklänningar i ?? Dalmatiner, koppar och mer ???
    fjärilar, regnbåge och svart med stjärnor
  • Everlonn

Hej i tråden!

Jisses vad ni skriver flickor Har hur många sidor att läsa tillbaka som helst!!

Har idag varit med LAwoman på öppnis, shopping på Bus & Rackartyg (of course)

Shoppingen blev en ot villervalla vårjacka, maken älskade den!Förvånad Tänka sig Kan det vara för att den var svart tro

Fina småfolkshalsbandet till mig och äntligen har jag en nyckelring oxå 

• Everlonn
    snigelina skrev 2009-02-06 17:03:07 följande:
    Everlonn - Fiiiina inköp! Är så nyfiken på VV, har de fått in mkt? Vad kostar småfolkshalsbandet? Köpte ni alla? ;)
    Inte så jättemycket ännu, gul/gula ränder och årets regnbåge, hakklappar och den svarta jackan..

Halsbandet kostade 139:- och jo, nåt finns väl kvar 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12