Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jag har 80 till min 77 cm. Den är forfarande stor... Visserligen liten till åldern, men snart 17 mån ung.

• Stormis
    Stormis skrev 2009-03-06 18:59:22 följande:
    Jag har 80 till min 77 cm. Den är forfarande stor... Visserligen liten till åldern, men snart 17 mån ung.
    Mitt svar var till Preggi. Citatet försvann visst...
  • Stormis

Har inte kunnat titta in så mycket under veckan: så Hej!

Nån som sett pärlplatteskor i stl 37 någonstans i Sverige? Hittar bara 36 som störst... GB/inboxa gärna också. Försvinner snart för lite matlagning.

• Stormis
    Mangesfru skrev 2009-03-07 22:14:37 följande:
    Hej! Jag har inte skrivit här förut men jag älskar också danska barnkläder. Nu är jag på jakt efter en Molo lurvfleecejacka utan luva i storlek 92 eller möjligtvis 86. Suttit i flera timmar och letat men hittar ingen Fiery Red. Det är väl höstens färg men tänkte om det kunde finnas kvar någonstans. Är det någon som har sett den nyligen? Jag vill verkligen ha just den färgen till min dotter.
    Hej!
    86 kan du ge upp hoppet om, den finns endast med luva (babysortimentet). 92 fanns med luva i baby och utan luva i JR. Dock poppis stl och säker svår att hitta vid det här laget. Tyvärr.
  • Stormis

Hej!
    Tittar in lite snabbt efter att ha pausat fr er snart en vecka. Men jag tjuvläser då och då .

Katvigs mössor - hur är de i stl? Kan min mini på 17 mån ha stl S?
    *hoppas på ett ja*...

• Stormis
    Buttelina skrev 2009-03-09 15:04:39 följande:
    visst var den underbar ja jag tog 104 och det är jag glad för perfekt har 104 i den gulrandiga och den är större MEN jag tror ju dock att den krymper lite i tvätten.. jag tittade på dom på bombom och jag tycker de känns större än i höstas. köper jag till isabel så blir det nog 104 åhh välkommen rackarns unge velouren är urfin! jaa hon kan ha det! hon är ju så liten. den orange/vit randiga som min grabb har på sig i bildis är minsta strl...
    Perfa! Då blir det den och pärlplatteskor nu!
    PS Såååå fiiina bilder i bt. Den på I i Katvigklänningen är super
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-03-09 15:09:32 följande:
    nähä
    Nä, men nästan... Typiskt att det var just du som kikade in. Du låg säkert och lurade i vassen {#lang_emotions_wink}.
  • Stormis

God kväll!
    Då var maken borta i ett par dagar igen och jag kan med gott samvete sitta vid datorn. Dels har jag ju massa auktioner att hålla koll på idag och dessutom så har jag lite foton att fixa med.
    Jag bloggar också åt min dotter. Har bloggen som en dagbok så att vi kommer ihåg alla viktiga och oviktiga framsteg. Inget shoppingsnack, men jag försöker klämma in massa bilder på olika plagg. Ibland få man liksom hitta på ett bra inlägg när man har en schysst outfit att visa upp .

God kväll
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2009-03-09 20:07:24 följande:
    Go kväll!Jaså du är i shoppartagen?
    Nope, säljartagen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12