Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-02-18 19:52:06 följande:
    Lisa- Vilka fina bilder på Alvin! Är fortfarande avis på ditt pysslande med bilderna!Stormis- söt tjej i Gaia och Sobea! hur gick det förresten med dina Dermalogicasaker?

Vilket minne! Pengarna drogs snabbs och jag har fått ett mail om att de är skickade, men man får väl räkna med en liten tid därifrån. Ännu tomt i lådan, men de dyker nog upp. Går desto mer och väntar på en Katvig-velour från T. Saknade vinnarmail och mailade säljaren efter 2-3 dagar. Fick svar tillbaka nästan direkt att hon var sjuk. Helt ok, betalade in och nu har det gått 8 dagar sen jag betalade. Mailade dessutom i förrgår och bad om "livstecken", men inget svar eller post. *surar*. Hur länge ska man vänta innan man jagar???
  • Stormis
    Mamasnest skrev 2009-02-18 19:58:08 följande:
    Jag behöver hjälp! Idag såg jag ett par nya Molo-byxor/jeans med mudd i midjan och vid benslut. Det var också någon dekoration typ en rosett eller något på. Har aldrig sett dem tidigare men bara måste ha ett par till dottern. De hade inte rätt storlek i butiken så nu efterlyser jag byxorna här. Någon som vet vilka byxor jag menar och har sett dem?
    Menar du dessa:
    http://rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=797
    Superfina, jag har dem i rosa och lila. Köpte lila senaste på Rackamajas rea. De kom i höstas. Får jaga på T om du inte hittar i butik.
    (inte min butik)
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-02-18 20:02:22 följande:
    Menar du dessa:rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...Superfina, jag har dem i rosa och lila. Köpte lila senaste på Rackamajas rea. De kom i höstas. Får jaga på T om du inte hittar i butik.(inte min butik)
    Hmm, de är ju inte jeans direkt... Var kanske inte dem du menade?
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2009-02-18 20:03:04 följande:
    Ja, det kan ju ta lite extra tid. kikade på sidan men eftersom det BARA var Dermalogica så hoppar jag den. Får bli Lookfantastic istället där det finns en del annat jag behöver också.Tradigt med såna Traderare. Visst kan man blir sjuk men h*n verkar ju nästan ha glömt bort det nu. Maila imorgon igen om du inte hört något
    Jo, jag antar det. Hon hade ca 15 auktioner ute så jag sitter och bevakar nu om ngn börjat ge henne minus...

Har tidigare handlat på hqhair.co.uk, tror att de har ungefär samma som lookfantastic, men eftersom jag bara behövt D så testade jag här nu eftersom det var en hundring billigare (1 plagg extra till salgerna ).

Kvällsmaten hägrar!
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-02-18 20:11:53 följande:
    Audi är helt klart världens bästa bil, så underbara att köra. Mjoo, lite dyra kanske, men värda varenda krona Dessutom fick vi oväntat mkt för vår Audi som vi bytte in så mellanskillnaden blev inte sådär jätte stor. Det räcker säkert, han kan ju rutinerna. Har ni fått plats nu på det dagiset ni helst ville ha?
    Min diesel-Quattro -08 sucks... Som en j-a traktor!!!!!!!!!!!!1

*bortskämd med tjänstebil*

NU ska jag äta
  • Stormis

Åhhh, säg till mig att sluta köpa på T!!!!!!!
    Väntar på en Katvig-jacka sedan 8 dagar...
    Fick vinnarmail av en avstängd säljare som tyckte att jag skulle betala ändå...
    Orkidétröjan jag köpe i "mycket fint skick" har massa fläckar och är rejält urtvättad och blekt... Kolla bilderna, visst är detta inte ok? Ska maila säljaren nu och se vad hon säger, inte värt 122 kr direkt:

*stönar högt!!!!!*

• Stormis
    FL Lisa skrev 2009-02-18 21:40:10 följande:
    Måste bara visa vilka fynd jag gjort på T den här veckanFörst regnbågslinne för 65 krwww.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8489...har fått hem den och den är verkligen i superbra skicksen en suflett till vagnenwww.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8448...och så idag..denna snygga tröja från småfolkwww.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8513...
    Rubba in saltet bara
    Vilka superköp!!! Måste nog cokså pimpa Buggan till våren Oskyldig.
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-02-18 21:42:47 följande:
    Rubba in saltet bara Vilka superköp!!! Måste nog cokså pimpa Buggan till våren .
    cokså = också...
  • Stormis
    FL Lisa skrev 2009-02-18 21:43:57 följande:
    En fundering förresten. Visst är det nya kläder som lilla helsingborg auktionerar ut? Har sett att det stått att plagget varit använt på modevisning i någon auktion...men dom det inte står något på är oanvända eller?
    Jag tolkar det som att de är nya, liksom istället för att rea dem. Kul idé!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12