Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-02-25 21:31:36 följande:
    Ojdå...jag är sugen på pärlplattor till mej själv, men det kanske inte funkar då?Eller vet du hur pass stora storlekar dom finns i?
    Jag tror mig minnas att de fanns upp till 38 enl den danska sidan som det länkats till bakåt. Jag har 36-37 i vanliga fall och har mailat Mysgrodan om 37 till mig. Vet visserligen inte om hon får tag i dem, men tänk om de är för små, hmm...
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 21:33:35 följande:
    ska vi va med åxå kanske?   *verkar vara de enda*
    Vi är heller inte med. Starta egen tävling? Jag kan lotta ut ett post-it-block .
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 21:39:28 följande:
    å se där!! nu har vi 1:a 2:a och tredje pris klara   vad ska vi tävla med/om då?  flest antal strumpor eller snyggaste combon?
    Pix att mitt post-it-bidrag är första-pris då!!! För en lampa kan väl inte smälla högre . Och det är inte vilket block som helst heller. Det är ett raklamblock med logo och allt Flört.
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 21:42:40 följande:
    ha ha ha!! den kör vi..*tävling flest omaka strumpor*1:a pris ett underbart post-it block2:a pris en lampa3:e pris en prisrosett med hästmotivgood luck allihopa
    Yes, mitt bidrag förärades med förstaplatsen. Tack stor-Bubblan! Fast det var väl inte mer än rätt - man tar det i inlämningsordning .
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 21:51:07 följande:
    japp! tycker de va helt oki  mina jättetassar får dock inte plats i molos shyssta dojjor
    Men köp ett par till varje tass

Förresten - någon som vet priset på pärlplattekjolen? Tycker att den är såååå fin men min 77 cm är ju lite liten för en 92'a, men den såg ut att funka medan jag snabbprovade. Men 300 kr???? Snorigt ju! Tänkte bara om det var så att min affär satt fel pris... Fundersam
  • Stormis
    tinkerbell74 skrev 2009-02-25 21:55:35 följande:
    ängeln - Så braaaa du passade i Mololinnet förresten! Vill också kunna klämma mig i ett. Vilken storlek är den största?
    Spanade nyss in T . Hoppas att ngn ninjar dina Molo, är ju värda mer!!!! Tyvärr inget för mig denna gång, sorry.
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-02-25 22:00:14 följande:
    De finns upp till 38 tror jag.
    På Cillen med?
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 22:00:22 följande:
    näää. de e ju inget fint ju  
    Jodå, bara klipp lite i sidorna och dra några varv med silvertejp. Perfa, jag lovar .
  • Stormis
    stökmamma skrev 2009-02-25 22:06:23 följande:
    schyyyyyyy, tyst, inte prata högt
    Tinker - det finns hopp för dig

Nattis på er alla Cool
  • Stormis

Säger det enda som kan sägas:- OMG!!!!! Ni verkar inte direkt sakna garnbollarna, finns liksom annat att ta av .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12