Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ÖNadja skrev 2009-02-24 21:32:40 följande:
    en till OT  Nova star fråga..är dom ställbara i midjan eller är det bara mudd?
    Ställbara, men mudden är tight så jag har aldrig tyckt att det har behövts.
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-24 21:41:58 följande:
    Oj! hi hi.. Hoppsan! Visste inte de va du   dom e på väg iallafall.. Hoppas du får den i morgon och att du blir nöjd, annars vet du vems mail du ska bråka på va?
    Tror inte att jag ska behöva bråka va . Möjligtvis över att jag vill ha den i stl mindre för omedelbar användning. Fixar du det . Tror nog att det blir toppenbra. Hade tröja med matchande randig byxa fr salgen, men jag sålde dem nya. Hade så många set i stl 80 och jag tog hellre lite pengar för dem. Men nu har det printet visst flyttat hem till oss igen. Hoppas att de blir använda den här gången .

PS. Vad sysslar maken med? Jag är själv i läkemedelsbranchen, blir lite nyfiken (för visst har du den infon på din pres? Även om jag numera är utestängd  Förvånad  .
  • Stormis
    ÖNadja skrev 2009-02-24 21:45:58 följande:
    låter för bra för att vara sant!
    Japp, så nu är det bara att handla. Liksom som tack för all hjälp .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-02-25 08:41:10 följande:
    God morgon!Idag är dagen då jag och gubben måste bestämma oss för vad vi ska vara på stundande maskeraden- heta alternativ är tyroler, Robin Hood&Marion, flamencodanspar..Har även en svag fundering på Adam&Eva men det känns så kallt
    Emmsan skrev 2009-02-25 08:45:23 följande:
    jag röstar heltt klart på adam o eva.. o så vill jag gärna se bilder innan ni går sen oxå
    Det har vi varit! Sydde nakendressar där han var Eva och jag Adam . Så himla kul!!! Å jag kan säga att min förståelse för män har ökat. Jag gick och drog i min tygsnorre heeela kvällen .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-02-25 10:51:15 följande:
    Vad roligt Min man är väldigt van vid att vara utklädd kvinna, han brukar få va det när det är utklädnad och är inte alls rädd för nylonstrumpor Men temat på festen nu är "Kom som du inte är" och min S fick en speciell inbjudan om att skip the female style
    Nästan lite oförskämt ju! En gång om året när han vill transa så får han inte det . Äh, kör Adam och Adam, du i dräkt, inte han .
    SmillaMilla skrev 2009-02-25 11:11:38 följande:
    Hej hej,nyss hemkommen från öppna förskolan. Svea sover o jag äter lunch framför datorn.händer något skoj här? Någon spännande shopping?
    Nope, bara generellt smit fr jobbet Generad
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-02-25 11:24:14 följande:
    Ha ha- ja det hade varit något att få glida runt med tygsnorre
    Jag lovar, det var en höjdare !

*läser ikapp*
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 13:41:22 följande:
    Bra det   *gillar nöjda köpare*
    Här är en till. Toppentack för fina garnbollarna som kom idag. Tyvärr är den nog lite stor ännu, men jag ska se om vi kan prova imorgon eller så .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-02-25 14:21:15 följande:
    haha samma som mig då fast vill du hänga med på katvig så haka på mig och min kompis. tror vi har brobizz med... då är vi ju redan 3 st billigt då ju
    Man vadå! Du skulle ju sitta i min takbox . Kom igen, kompis, bara 90 spänn över bron .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-02-25 20:07:52 följande:
    hehe men det var ju för mycket vindmotstånd
    Ja, men det är därför som det kostar 90 kr, liksom för det extra vinddraget . Ett ganska bra pris måste du medge. Om det är fint väder kan jag veva ner rutan så att du hör stereon också. Annars kanske det bara blir dunkadunka genom takvibrationerna .

*läer ikapp*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12