Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-03-27 09:25:10 följande:
    HAHAHAHAHAHA Japp det har jag. Inboxa din adress så skickar jag den till dej.Vrålroligt misstag skulle jag vilja säga!
    så kan det gå ibland ha ha ha!

Men vill du jättegärna ha den så kan du behålla den egentligen, för vi försöker dra ner lite på suitsen här, vi klarar oss jättebra utan den
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Havsvind--- Å lilla söööötisen {#lang_emotions_sunny} Den är absolut inte för lång jackan, sååå himla fin på henne!! BEHÅLLA!!

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-27 12:14:51 följande:
    Oj!  Den slodde sej, den. Så sa Anjelin precis om en död mus i fällan i vaskskåpet.
    Ha ha ha  
    melizza skrev 2009-03-27 12:20:53 följande:
    Vad fina barn i BTHavsvind: behålla!! säger jag...den är jättefin och inte alls för lång.Bubblan: vart har du köpt dem fina rosa/vita velour katvig byxorna???Snart ska det börjas sy paljetter här....bläääääääää
    Dom fina beställde jag från nordic kids i uk   underbara!!
  • RååSa BuBBlan

Å mina kläder från peace and jam har kommit, men de är rek och måste hämtas på posten och mina bihålor tycker så där om det {#lang_emotions_undecided}  Får vänta med dom helt enkelt  *jädrans*

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-03-27 12:39:13 följande:
    Suuuuuuurt, inget snällt litet barn hemma som vill fjäska lite för mammsen mot en liten muta? Vad är det i paketet förresten?
    Ja sketasurt!! Hade verkligen behövt lite upp piggande Molosar idag

Bara Bubblan hemma o hon e aningens för kort för att hämta paket {#lang_emotions_dreamer}

I paketet är det
    sländor/grönrandiga ärmar tröja
    grönrandiga leggings
    cerise/vit med grön kant tunika

och jag vill ha dem nuuuuuuuuuu
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-27 12:42:28 följande:
    JA skynda, skynda. Ser det framför mej. JAg har lärt mina barn att döda spindlar. För de är ju så modiga. Att jag inte vågar själv, har jag däremot inte berättat. Usch ja ! Spindlar är värre! Fast mössen fördärvar så mycket.För några år sen, när jag förvarade torrvaror i ett köksskåp, hade jag sparat en chipspåse till ett väl valt tillfälle.Barnen sov, mannen jobbade. Bra program på tv:n. Blandade dippa och längtade sååå efter de goda chipsen.Döm om min förvåning när jag öppnade chipspåsen och mössen hade ätit upp chipsen och fyllt påsen med makaroner!!!Aldrig har jag varit så besviken.
    *ASG* hade dom fyllt påsen med makaroner? ha ha ha!!  Snacka om besvikelse
    ängeln83 skrev 2009-03-27 12:43:09 följande:
    Fina kläder är ju bästa medicinen Ha ha...jaaaah, aningens kort kanske? *asg*Fiiiiint, förstår att du vill ha dom nu, ingen snäll granne då?
    Jupp, shorty Bubblor får inte hämta paket serru   

Nä bara tråkiga grannar och inte e dom hemma heller *blö*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-03-27 12:45:04 följande:
    Å massa fint!!
    Mmm.. Himla fina e dom.. Synd bara att jag kan hämta dem först nästa vecka   Så jädrans trist!!
  • RååSa BuBBlan

Å nu sitter jag med en kopp hett te {#lang_emotions_coffee} Hoppas det kan släppa lite i skallen så man kan öppna ögena ordentligt

I morgon bitti ska jag och barnen sova hos min syster så gubben kan få sin julklapp, han fick nämligen "24 timmar ensam hemma" av mig på julafton

Han blev tok glad, tror han varit ensam hemma max ett par timmar de senaste 4 åren

• RååSa BuBBlan

Å velar runt vissa Molosar här hemma..Har ju flera plagg i samma print o färger, tänkte minska lite och göra mig av med lite av vårens nyinköpta långärmade {#lang_emotions_dreamer} Men hur sjutton ska jag kunna välja?

Dalmatin tex.. Ska jag skicka den med blåstars ärmar eller den med rödvit randiga?

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-27 13:23:45 följande:
    haha perfekt julklapp ju låter lite likt det kuponghäftet som min gubbe fick när han fyllde år. olika kuponger där det stog "mamma lagar maten" "pappa får ensamkväll hemma" och sen var där en del snuskigare också
    Jaså.. Han fick ett snuskhäfte   ha ha ha!!  Du e rolig du sötis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12