Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Men vill du jättegärna ha den så kan du behålla den egentligen, för vi försöker dra ner lite på suitsen här, vi klarar oss jättebra utan den

Havsvind--- Å lilla söööötisen Den är absolut inte för lång jackan, sååå himla fin på henne!! BEHÅLLA!!
Å mina kläder från peace and jam har kommit, men de är rek och måste hämtas på posten och mina bihålor tycker så där om det Får vänta med dom helt enkelt *jädrans*
Å nu sitter jag med en kopp hett te Hoppas det kan släppa lite i skallen så man kan öppna ögena ordentligt
I morgon bitti ska jag och barnen sova hos min syster så gubben kan få sin julklapp, han fick nämligen "24 timmar ensam hemma" av mig på julafton
Han blev tok glad, tror han varit ensam hemma max ett par timmar de senaste 4 åren
Å velar runt vissa Molosar här hemma..Har ju flera plagg i samma print o färger, tänkte minska lite och göra mig av med lite av vårens nyinköpta långärmade Men hur sjutton ska jag kunna välja?
Dalmatin tex.. Ska jag skicka den med blåstars ärmar eller den med rödvit randiga?