Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nä, nu ska vi iväg och posta en miljon Tradera paket här

Cu sötisar..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Hallojsan i tråden

Tradera paket postade och hemmet putsat {#lang_emotions_laughing}

Blev lite Lindex hopping åxå, dom hade fått in enfärgade shorts i 3för2 sortimentet, så såna blev det, rosa, röda och liiiila   *perfa till sommarn*

Tjollabolla skrev 2009-03-26 16:10:05 följande:
    Men åååå vad besviken jag blir!! Hade väntat mig att min mintgröna velour skulle komma idag då det skickades igår, men icke *snyyyyyyyft* Jäkla posten!!!
    Å trist med snigel leveranser   Hoppas hoppas du får dem i morgon!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-03-26 17:26:08 följande:
    Wow, äntligen funkar FL för mej igen, jädrans strul hela tiden *mutter*Fick just mail att mitt paket från Babyshop skickades idag, hooooooppas det kommer imorgon.
    Har strulat för mig åxå i flera timmar {#lang_emotions_undecided}  *irriterande*

Å vad har du på väg? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-03-26 17:30:44 följande:
    Vad tror ni om att lägga ut mer saker på tradera i dag med slut om 7 dagar? Eller 10? Eller när skall de ta slut?
    Hm.. osäkert.. Men hade behövt dra ut en laddning jag åxå nu faktiskt.. Det går säkert men kanske inte till några fantasipriser {#lang_emotions_undecided} får se om man drar ut några stycken iallafall..
    ängeln83 skrev 2009-03-26 17:31:03 följande:
    Väldigt störande, speciellt när man inte orkar göra nåt annat än o sitta vid datorn 5 par IdaT strumps, IdaT randig t-shirt, NS baggy xl jeans och en röd NS mössa
    TJUUUUSIGT
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-03-26 17:30:44 följande:
    Vad tror ni om att lägga ut mer saker på tradera i dag med slut om 7 dagar? Eller 10? Eller när skall de ta slut?
    Jag svarade inte ens på frågan din   ha ha ha!!  *trött*

Jag ska sätta 14 dagar på mina om dom åker ut!
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-03-26 17:34:03 följande:
    hmmm fantassipriser vill jag ju ha Men kanske testar några saker i alla fall. Vilket avslut skall man ta? Vilken dag på veckan är bäst?
    Å dagarna brukar jag inte bry mig så värst om.. Men jag tror man ska undvika fredag o lördag kväll faktiskt.. Många som hittar på annat under helgerna..
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-03-26 17:34:37 följande:
    Jaaaaaaa Akut behov av strumps här hemma nu då stortån kikat ut i alla IdaT strumps Ska på shopping tur med mammsen imorgon och hoppas på en massa fulla kassar.
    Har åxå fyllt på strumps förrådet här, sjukt mycket strumpor just nu   Himla smart inför sommaren *NOT* {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12