Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

pucken skrev 2009-04-02 10:47:10 följande:
    brukar inte hänga här, men jag undrar om det är någon som köpt nåt hemligt paket från elvasmatroll.se? är lite sugen på att köpa ett, men ungefär hur många plagg får man? är det värt att "slösa" pengar på?
    Å har dom hemliga paket? Det har jag missat... Nu blev jag åxå nyfiken
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Ha ha ha ha

Bubblan kollade ut genom fönstret och säger med bekymrad blick " så himla skumt, det är ingen snö ute heller"

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-04-02 10:52:50 följande:
    Jag gav 36o för byxa och tunika, tror jag.
    Å sååå himla fint!!! {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-04-02 10:54:04 följande:
    Alltså hon uttrycker sej så himla roligt!!!Tänkte på henne när i Anjelin sa att den döda mösen i skåpet här, slodde sej, den.
      hon är såååå lillgammal den här Bubblan och slänger ur sig massa roligt hela tiden, vi får oss ett gott skratt minst 5 ggr om dagen av hennes alla uttryck

Ja den musen den slodde sig rejält den   ha ha ha *sötisen*  Dom är ju för underbara {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    pucken skrev 2009-04-02 10:55:01 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-02 10:48:49 följande: mm de har ju det. nu får du köpa ett och meddela mig om det var bra
    Tänkte tvärtom jag

Seså.. Iväg o köp nu  
  • RååSa BuBBlan

Hallojsan!

Vi blev tvugna att vara ute ett par timmar till   VILKET VÄDER!!! {#lang_emotions_sunny}

TJOLLA---- SNYGGA SNYGGA LURVEN!!!

• RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-02 12:54:07 följande:
    Hej på er allihop, måste bara visa upp mitt fynd som kom från T idag Köpte ju dessa, de såg inte mycket ut för världen, men jag chansade på att det bara var en urkass bild och att de inte var så illa i alla fall.www.tradera.com/Molo-tights-auktion_87859875Och vad rätt jag hade, för 40 kr + 12 kroner i porto fick jag hem de här *nöjd*
    Å tjena!!! Snacka om skillnad   Såg ju för hemska ut på Tradera Bilden!!

*grattis till fyndet*
  • RååSa BuBBlan

Tjohooooo!!!

Fick just mail!!

mina Molosar har kommit, dom som egentligen va trodda slut

Aquaflower leggings o linne
    Sländor leggings och suit

Såååå glad!!

• RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-02 16:41:08 följande:
    Tjohooooo!!! Fick just mail!!mina Molosar har kommit, dom som egentligen va trodda slut Aquaflower leggings o linneSländor leggings och suitSåååå glad!!
    OCH pärlplattekjolen åxå.. *glömde den*
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-02 16:50:35 följande:
    Åhhh vad fina kläder!! Sländorsuit lät ju lockande Men nu kan Maia knappt ha 92 längre Det är preciiisO på tal om suits så har dinosuiten gått sönder nu också Ett stort hål vid ena sömmen, jag vet ju inte om hon fastnat i något eller vad som hänt men det ser jättefult ut Kan bara varit sömmen som släppt...men det känns ju superdumt o reklamera den...det syns ju ändå att den är rätt välanvänd...
    Mmm.. Den suiten är ett måste nu när det är sista omgången suits här   Guuud va jag kommer sakna de plagget!!!

Å va tråkigt med dinosuiten   Fina fina dinosarna ju! Går det inte att laga lite tjusigt då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12