Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Å lite mammatid en stund, gud så skönt!!

Pappan och Bubblan e ute på kvällspromenad

Ikväll ska jag på Bio för första gången på typ 10 år   *verkligen på tiden*

Tjollabolla skrev 2009-04-02 17:05:14 följande:
    Taack! Nu ska det bara komma hit en lila NS mössa med... Smilla: KÖÖP!! Det är nog den finaste som nånsin gjorts! är så glad att jag köpte den
    Tjusig Milo kommer bli i den mössan o lurven *himlans snyggt*
    Zvartaliljan skrev 2009-04-02 17:09:03 följande:
    Jo det går nog...men har ingen symaskin, får väl  ta o försöka för hand...favoritsuiten ju
    Favvosuit här åxå   Ja du måste försöka laga den, annars får du sy en tröja eller nåt av den
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-04-02 18:51:59 följande:
    Lika snygg som den lila

Nähä!! Den lila e fuuuuuul

Nu ska Mamman hoppa i duschen här och göra sig klar inför biobesöket

Cu sötisar!

• RååSa BuBBlan

Mårning Mårning

Idag är mamman barnledig under dagen, Bubblan ska hitta på lite skoj med farmor o farfar och de andra e ju i skolan, ska verkligen försöka städa en massa, en riktig vår körare {#lang_emotions_laughing}

Nogula skrev 2009-04-03 07:20:37 följande:
    God morgon!!Måste fråga ang. lurvstorlek. Dottern på 9 år är nog ca 128 cm lång, och jättesmal. Räcker det med strl 128 i lurven till henne? 140 låter ju jättestort
    Å va svårt! hm.. Min Bella va ju ca 145 cm lång och jätte smal i höstas då jag köpte vantfleecen i 152, den funkade perfekt då det enda som va långt va ärmarna och hon har långa slängiga armar

{#lang_emotions_flower}GRATTIS MELKER PÅ FÖDELSEDAGEN{#lang_emotions_flower}
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-03 07:59:54 följande:
    Ja, 140 känns ju lite väl stort måste jag säga, samtidigt är jag rädd att 128 snabbt blir för kort i ärmarna.Men, men det kanske funkar, hon fyller ju inte ut jackan så mycket med sina 20 kg
    Hur är hon byggd? Har hon lite längre överkropp skulle jag köra en 140, kort överkropp så räcker nog en 128, men inte speciallt länge
  • RååSa BuBBlan

Här är bella i höstas i sin 152:a, som du ser så funkar den perfa

• RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-03 08:03:08 följande:
    Hon är nog ganska normalbygd på längden. Vi andra i familjen har jättelånga armar, men dom har inte Nora fått
    Jag hade nog tagit en 140 ändå kanske.. Fy sjutton va svårt.. Fattar inte varför dom inte har 134 Molo?????
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-04-03 08:02:12 följande:
    Melker tackar o bugar ni är såå snälla vaaaar tog året vägen?? han började med att fira in sin födelsedag med ännu mer feber o har varit vaken heeela natten hahahaha
    Nä men!! stackarn!! på sin födelsedag

*kryapådigkramar* från oss till lilla födelsedagsbarnet!!
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-04-03 08:08:59 följande:
    ja han vet verkligen hur man ska fira
    lilla gubben då!!
    LA Woman skrev 2009-04-03 08:16:49 följande:
    Godmorgon Nu sätter jag mig snart på tåget för att njuta av några dagar i Göteborg med mina syskon Fullt med fjärilar i magen över att lämna barnen dock
    Å ha det nu så jätteskönt!!! Hoppas ni får kanonväder {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan

Å velar över dagens aktivitet..

Lägga golvet i vardagsrummet eller måla fönster??? {#lang_emotions_dreamer} Vill överraska gubben rejält

• RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-04-03 08:33:48 följande:
    taaaack  åååhhh imorgon öppnar BUSLOPPAN gud va spännande o skönt att man kan gå o klämma på lite katvig irl ;) håll nu tummarna att den funkar här i trångsynta kallikrona
    Å jag vill åxå gå dit   *avis*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12