Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Go kväll

Säger GRATTIS till Plummy, vilken liten sööööötnos han är {#lang_emotions_heart}

Känner ett stort hoppingsug komma smygande så här på kvällskvisten, så typiskt när gubben är bortrest, då kommer det alltid {#lang_emotions_dreamer}

Skulle kunna tänka mig nån sommarsuit till, fick upp suget efter att ha provat dagens underbara Katvig

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-04-06 19:44:37 följande:
    Plummy: Grattis till lilla sötnosen.Tjolla: Gud vad söt milo är i sin nanoou dress, den är ju skitfin på.Själva har vi varit i västerås o shoppat idag, men tyvärr inga barnkläder, men jag var inne på moa och max o såg nya villervalla irl vilket var bra eftersom jag tänkte beställa en laddning i slutet av månaden.Det blev en shoppingrunda på ikea, vi skulle bara ha lite smågrejjer men slantarna har en förmåga att rinna iväg på ikea ;o)Köpte också 2 par nya glasögon, längtar tills dom ska komma om 2 v.
    Å skoj med IKEA {#lang_emotions_laughing} Skulle åxå behöva en drive där faktiskt, Bellas byrå har gått sönder {#lang_emotions_undecided} Vad blev det för tjusigt?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-04-06 19:53:28 följande:
    www.tradera.com/SMAFOLK-sommar-suit-helt-ny--...tipsar lite då
    A den där spanade jag på   Har den sen förra sommarn iofs
    gosmamman skrev 2009-04-06 19:53:49 följande:
    Guud vad fin den var, jag blev enormt avis på dina fina mini äpplen.
    Å ja! Den är underbar!! Hoppas hon kan ha den över hela sommarn
  • RååSa BuBBlan
    lollypop skrev 2009-04-06 20:00:52 följande:
    Kikar in en stund... när jag egentligen borde grabba tag i penseln och börja måla Gubben glor på fotboll (premiär i allsvenskan) och barnen pysslar med sitt... so whatHärlig dag idag! Tradigt att spendera tiden inne, med renovering då! Soligt och fint  Så vi passade åtminstone på att premiärgrilla, korv mè bröd.Så här såg det ut...
    Å myyyys!! Härligt!!! {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    lollypop skrev 2009-04-06 20:12:05 följande:
    Mmmm... Inte världens bästa bild dock! Lite svårt att fota barnen med solljuset mitt i plytet. *Dumma mamma*
    Å det är väl härligt med bild på sooooool och kisande {#lang_emotions_sunny}

Längtar till vi ska premiärgrilla!! Såååå mysit ju
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-04-06 20:17:09 följande:
    Åh stort grattis till den lilla godingen!! God kväll förresten!
    Go kväll Tofflan

Allt väl med er?
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-04-06 20:19:10 följande:
    Hallå! Jodå här är det bara bra. Är lite lätt illamående bara men det går väl över. Har ätit så konstigt idag. Själv då? Härlig dag ute?
    Uscha {#lang_emotions_undecided} Illamående e inte skoj, hoppas de går över snabbt!

Jo då, allt bara bra här, lite små snoriga bara.. Ute har vi varit idag, men de va lite småblåsigt så det va inte så där kanonvarmt, men helt oki absolut, det är ju bara April ändå
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-04-06 20:25:18 följande:
    Här är det också snorigt men det är ett konstant tillstånd för Noel numera så jag tänker inte ens på det Ja, det har varit lite blåsigt idag. Vi satt ute på lunchen och åt (i lä mot en vägg) såå skönt! Men som sagt, det är bara april. Det gäller att inte strippa för fort
    Dagis näsa med andra ord

Ja hamnade man i lä va det riktigt skönt, men här där vi bor så blåser det fasiken jämt *blåshål* {#lang_emotions_undecided}
    lollypop skrev 2009-04-06 20:26:48 följande:
    Lite smakråd PLIIIS! Tror ni IdaT`s ljuslila regnbyssor och mössa är fint till Småfolks rosa/lila Teddyfleece???
    Vilken fleece e de? Bild?
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-04-06 20:34:32 följande:
    Japp! Det går väl över i sommar när man är ledig. JAg kan tänka mig att det blåser en del på ert berg. GÄrdet är också rena rama blåshålet. Stora ytor där vinden far fram.Nä, ska logga ner nu. Ska se om illamåendet lägger sig. Urk!CU
    Krya på dig!

Cu..
    lollypop skrev 2009-04-06 20:35:46 följande:
    Den ceriserosa med ett lila äpple på magen (som kom i höstas). På Barnlyan
    Aha.. Ja den funkar ju absolut till dom regnisarna
  • RååSa BuBBlan
    Saraia skrev 2009-04-06 20:48:22 följande:
    lite OT men tror ni d e värt att lägga ut ngt på T som går ut om typ en vecka el ska man vänta tills barnbidrag?
    Jag kommer lägga ut rubbet i veckan, sommar/vår kläder med avslut bb April
    Buttelina skrev 2009-04-06 20:48:55 följande:
    jag lägger ut nu
    Å spännade, måste kika
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12