Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-04-03 08:37:00 följande:
    golvet då absolut imorgon drar min man till las vegas så jag ska tapetsera övervåningen tills han kommer hem man e ju knäpp varför inte göra det värre för sej med 5 barn ensam ett helt påsklov? jamen visst vi tar o renoverar oxå hahahah
    Då blir det golvläggning här idag {#lang_emotions_laughing}

Ha ha ha känner igen de där.. Man har fullt upp med alla barnen men ÄNDÅ ska man på nåt renoveringsprojekt   *man e ju för knasig* {#lang_emotions_tongue_out}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Yes!! Jag har fått golvet på plats   Å jädrans min gud va snyggt de blev, det kostade ett sönderslaget pekfinger och jädrans trasig rygg, men huj huj va gubben kommer bli överraskad

*mamman har varit såååå duktig*

• RååSa BuBBlan

Jag nästan gråter av lättnad här.

Vissa av er vet om strulet med E och B:s pappa, att det har varit allt annat än roligt.

Fick just ett samtal från honom..

Han flyttar till Katrineholm!!!!!  Det är nästan helt otroligt!!!

Vi är fria!!!!!  FRIA!!!

• RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-04-03 17:38:18 följande:
    *Applåderar* och säger som min mormor skulle sagt en redig kvinna klarar sig själv
    Tindrisen03 skrev 2009-04-03 17:20:31 följande:
    Guud vad duktig du är! Driftig tjej!!
    Visst har jag varit duktig   Gubben blev sååå glad och mycket överraskad, han tyckte det blev kanonfint!
    Så nu står han och lagar en mumsig midag till mig med potatisgratäng och kött *mums* {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    lollypop skrev 2009-04-03 18:48:58 följande:
    Lugna gatan här idag ju Är alla ute och njuter av vårvädret måntro!!?? WOW Bubblan! Härligt jobbat!!! *klappar på axeln* Själv ska här börja byggas ett extrarum imorgon *pustar* Men tror inte jag kan ta åt mig nån större ära av det arbetet Överlåter nog det till gubben! Men lite målning (av väggar) ska jag nog kunna utföra
    Ja, det är verkligen tok lungt här just nu, många som njuter av det underbara vädret antar jag {#lang_emotions_dreamer}

Ja, jag är mäkta stolt över mig själv idag faktiskt   Låvar jag har ont ÖVERALLT
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-04-03 19:23:31 följande:
    GUD VAD HÄRLIGT....förstår att det måste vara super härligt. Är verkligen glad för din skull
    Buttelina skrev 2009-04-03 19:09:13 följande:
    åhhh verkligen underbart vilken lättnad för er!! sååå söt liten snäcka i bildis
    FL Lisa skrev 2009-04-03 19:05:19 följande:
    Åh så skönt för er! Stort grattis till dig och hela din familj. Duktigt jobbat med golvet också. Förstår att du är riktigt stolt över det själv...det ska du vara! *pling i inboxen*
    lollypop skrev 2009-04-03 18:57:54 följande:
    Vi har ju lagt om vårt golv i hela huset också. Övervåningen för ca. 1½-2 år sedan och undervåningen i höstas, och jag vet hur gubben har sett ut efter det, så ja jag förstår hur du känner dig Men stolt måste du vara!!! Såg ditt inlägg längre upp! Är ej insatt! Men säger bara GRATTIS om du/ni har klarat er ur en svår situation!!!
    Ja, just nu känns det som om vi vunnit 10 miljoner på Lotto, jag kan ANDAS för första gången sen december... Vi är helt otroligt lättade!!! Finner nästan inga ord!!

Jag kan gå ut som vanligt igen, behöver inte kolla över axeln mer.. Barnen kommer få ro ÄNTLIGEN!!!!

Jiiiiiipppiiiiieeeeee!!!!!!   *lycka utan dess like*
  • RååSa BuBBlan

Hallojsan i tråden!

Uuuuuunderbara bilder i bildis, så vårigt och härligt {#lang_emotions_sunny}

Idag har jag hoppat, och då menar jag hoppat

Det blev så himla fint med nya golvet jag la att vi åkte och köpte nya möbler   Soffa, matta och bord blev det och nu blir det lungt med Molosar ett tag framöver absolut, för det va INTE gratis

Men vi får vänta 10 veckor på soffan {#lang_emotions_undecided} det känns lääänge..

• RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-04-04 17:47:22 följande:
    kikade in i BT underbart härliga vårbild ,tänk äntligen är den här och man få slänga bort vinter overallen .Påtal om sktiga och sandlådan Tara lyckades  få tag i påsen med sand leksakerna tömde     den  på golvet i vardags rummet  och naturligtvis var det massor av sand kvar i en...  Så nu har vi en sandlåda här inne okså  suck ..
    Å de har hänt här åxå en del ggr, och det är INTE kul
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-04-04 18:33:09 följande:
    ja fast de luktar ju så gott när man har badat dem på kvällen. En annan doft nu när det blir vår o sommar. Såååå härligt!
    Ja, det hör verkligen till sommaren.. Smutsiga trötta små barn på kvällen som badar  och sen sover såååå gott efter dagens ute bus  {#lang_emotions_sunny} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12