Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-04-07 15:32:23 följande:
    Suuuuper!! Såå kul det är att fota nu Enorm skillnad på bilderna!
    Ja det är verkligen skillnad!! Man ser det så tydligt i färgerna, den gröna lurven tex, kanonsnygg ju {#lang_emotions_tongue_out} 
    Min kamera hade fått fnatt, nån hade pillat på nåt så jag fick inte rätsida på den   Blev total återställning av den lilla raringen i går!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 15:35:10 följande:
    Jag tycker där saknas den underbara klänningen, den skulle bubblan bli underbart fin i
    Ja den har jag sneglat på   Men hörde den va superstor i strlk så jag lät bli, Bubblan e ju så tunn över axlarna att den inte skulle passa förrän vintern eller så
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-07 15:40:24 följande:
    Ja, den långärmade lär ju vara perfekt här till hösten, den var ju ganska väl tilltagen i storlek
    Va den stor i strlk? Har du 92?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 15:42:33 följande:
    Nää Maia är ju tunnare än bubblan och den passade henne! Ska leta fram bilden...
    Nä säg inte så där jag ska INTE ha den ju!!!!!!
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-07 15:45:10 följande:
    Japp, 92. Har faktiskt inte ens provat den än, men den ska ju vara vidare än molo tröjorna, men även på ärmlängden skiljer det nog ett antal cm.Kan prova den på Ella sen när hon kommer upp ur badet
    Kanoners, får se om man kan knipa en sån, sen en dag då {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-04-07 15:52:14 följande:
    Bild bara på tröjan så länge. Inte samma modell på tröjorna, men i strl. 92 båda två
    Å tjena!! Det va lite skillnad
    Nogula skrev 2009-04-07 16:04:35 följande:
    Ella är 86 cm lång och har 92 i tröjan, lite stor som ni ser
    Ååååå va fiiiiin i den!!!  *underbar*

Måste ha den i lång ärm åxå
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 15:55:25 följande:
    Å den är ju sååååå fin på Maia!!!

FASiKEN ÅXÅ!!!

Måste ha den ÅXÅ
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-04-07 16:03:30 följande:
    Nu skrev jag ett mejl till den knasiga köparen på T som jag var så arg på igår.Ska bli spännande att se vad och om jag får svar. JAg skrev så här:Hej!Du köpte en luvjacka från molo av mej på tradera.I omdömet har du skrivit:"jätte fin jätte nöjd med köpet men dock ingen lurv flecce men nöjd ändå" Varför har du skrivit så?Ingenstans i auktionen står det något om en lurvfleece. När du mejlade mej angående vinnarmejl klargjorde jag igen att det inte gällde en lurvfleece.Jag tycker ditt omdöme om mej är orättvist då jag inte kan hjälpa att du inte uppfattat vad auktionen gällde.I rubriken, i texten och på bilden framgår det tydligt att auktionen gällde en luvjacka och inget annat. Nu är det försent att göra nåt åt detta men jag ber dej tänka dej för när du sätter omdöme.Det är ofta de kommande köpare bildar sin uppfattning om säljaren på. Är de omdömmet orättvist så får ju köparen fel uppfattning om säljaren. Mvh Helena/lillronyaVar det ok formulerat??
    Kanon bra skrivet!!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-04-07 16:12:38 följande:
    Oj! Ja vad svarar man..

Helt klart har hon ju svårigheter med stavningen, och hon har ju kontaktat Tradera också för hjälp.. Jag skulle nog skrivit att jag förstår osv, att jag åxå ska försöka kontakta dem för att få det ändrat osv..
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 16:19:44 följande:
    LOVELY Den hänger dock här fortfarande oanvänd...inget man tar på henne till vardags precis Men på 3-årsdagen blir den nog perfekt
    Ja såååå himla fin ju {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12