• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej,

Oj, vad det var kul här med en massa tops och snor och tvätt och allt Fick mig ett litet ASG

tinkerbell74 skrev 2009-01-31 21:41:03 följande:
    Var det nån fler än mig som shoppade på litencorrelin idag? Har ni fått nån mail med den rätta summan än? Jag sitter och väntar och väntar men inget kommer.
    shoppade lite där igår och fick mail efter någon timme eller så.

Någon mer än jag som köpte en fyndlåda på minidani idag? Jag kunde inte låta bli... Det ska bli väldigt intressant att se vad de innehåller....!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    trunken81 skrev 2009-01-31 21:37:51 följande:
    Men gud vad avundsjuk jag blir.Varför varför varför har jag ALDRIG träffat en kille i hela mitt liv som faktiskt STÄDAR, TVÄTTAR och dylikt (frivilligt alltså)??????????!!!!!!!Vad är det för fel på mig?Eller vad gör ni med era karlar egentligen
    min sambo var redan "klar" när jag fick honom. Upplärd av flickvännen innan och av mor sin tror jag Fast nu har han börjat slöa till sig lite efter våra 10 år tillsammans...!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 21:47:00 följande:
    Nova76 skrev 2009-01-31 21:42:57 följande: Ahh, då får jag väl ge mig till tåls. Jag förstår inte varför jag inte fick nåt mail om "ta 2 betala för 1". Börjar misstänka att min mail äter upp nyhetsbrev... kanske mannen har satt in nån extra spärr som skickar de direkt i skräpet. Å va spännande med fyndlåda. Nope jag köpte ingen, men du MÅSTE berätta sen vad som fanns i! Tog du sommer eller vinter?
    Japp, berättar sen Det blev faktiskt TVÅ lådor, en till lillebror och en till storebror. 370 kr för hela kalaset tyckte jag att det kunde vara värt, kan ju bli en kul överraskning. Tog vinter, gick inte att välja sommar på pojke...
    Camellis skrev 2009-01-31 21:48:51 följande:
    Nej, jag som blev så nyfiken och skulle köpa en nu - och så var butiken STÄNGD (??!!)! Varför stänger de en nätbutik för?? *sur* 
    Det står att den är stängd men det går att beställa fyndlådor ändå
    Camellis skrev 2009-01-31 21:50:13 följande:
    I vårt fall är det sambon som har fostrat mig. Jag var en slarver utan dess like innan. Nu är jag hyfsat pedantisk faktiskt. *lite stolt* Sånt gör att jag känner mig lite mera vuxen.
    Jag är en obotlig slarver - vågar knappt tänka på hur slarvig jag kan vara ibland... men vi har nog nu mer "jämnat ut" det lite nu efter alla dessa år. Han är mindre pedantisk och jag är kanske liiiite mindre slarvig
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 22:25:09 följande:
    Nova - Är du kvar?
    tänderna borstade, snart dags för sängen
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 22:38:15 följande:
    Nova76 skrev 2009-01-31 22:35:18 följande: hehe, dutti som kommer i säng så sent... själv ska jag snart gå och ta nåt att äta. Inte riktigt redo för sängen än tyvärr *nattuggla*Jo, jag glömde ju fråga VAD du köpte på litencorrelin!!! Nu blev jag ju så nyfiken när jag började tänka på det!
    Ja, jag får passa på att sova en liten stund innan H & J kommer in till oss (ja, J går ju inte så honom bär jag in själv ) och ska sova typ PÅ mig båda två...! Två nätter i rad har det varit så nu, lagom mör på morgonen....

Ja, litencorrelin var det ja, 1 st Hugin Mugin suit och 1 st Gaia och co body. That´s it! Själv då?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Tinkerbell - är febern borta förresten??

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Näe, nu måste jag sova, god natt alla! ZZZZZZZZZzz

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Hej!

Köpte Molos tunna byxor byxor i baby stl 92 till H och tänkte att de skulle passa. De var precis och nu retar jag mig på dem. Tänkte lägga ut dem på T men sen kom jag att tänka på att jag tycker att byxorna i 80 till J är i minsta laget så han fick prova storebrors 92:or och det funkar! Väldigt baggy men han går inte än så det stör inte och med ett par Bobux eller mockasiner till blir det perfekt. Så glad att jag inte bestämde mig för att lägga ut dem på T!

Bara en liten fundering så här på söndagseftermiddagen

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Köpte hem Grumme tvättsåpa idag och har precis kört första maskinen, spännande att se hur det blir, om det blir någon skillnad mot andra tvättmedel.

Apropå T så la jag också ut för 1 kr denna gången för ovanlighetens skull. Antagligen går väl en del saker riktigt lågt, men tänkte att jag måste testa 1 kronas varianten också. Man vet ju aldrig

Passar också på att gratulera Max på namnsdagen idag

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 16:40:38 följande:
    Tack Vi har precis firat den genom att trycka i oss varsin "Maxbakelse"- svärmor kom med stora fikakorgen,rutig duk och FBGs godaste tårta till bb eller ja hon dukade upp utanför hissarna(inga besök på BB Mölndal) 12 timmar efter Max förlossning Sedan dess äts denna tårta/bakelse när vi firar Max på något sätt!
    vad gulligt
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12