tinkerbell74 skrev 2009-01-31 21:47:00 följande:
Nova76 skrev 2009-01-31 21:42:57 följande: Ahh, då får jag väl ge mig till tåls. Jag förstår inte varför jag inte fick nåt mail om "ta 2 betala för 1". Börjar misstänka att min mail äter upp nyhetsbrev... kanske mannen har satt in nån extra spärr som skickar de direkt i skräpet. Å va spännande med fyndlåda. Nope jag köpte ingen, men du MÅSTE berätta sen vad som fanns i! Tog du sommer eller vinter?
Japp, berättar sen

Det blev faktiskt TVÅ lådor, en till lillebror och en till storebror. 370 kr för hela kalaset tyckte jag att det kunde vara värt,
kan ju bli en kul överraskning. Tog vinter, gick inte att välja sommar på pojke...
Camellis skrev 2009-01-31 21:48:51 följande:
Nej, jag som blev så nyfiken och skulle köpa en nu - och så var butiken STÄNGD (??!!)! Varför stänger de en nätbutik för?? *sur*
Det står att den är stängd men det går att beställa fyndlådor ändå
Camellis skrev 2009-01-31 21:50:13 följande:
I vårt fall är det sambon som har fostrat mig. Jag var en slarver utan dess like innan. Nu är jag hyfsat pedantisk faktiskt. *lite stolt* Sånt gör att jag känner mig lite mera vuxen.
Jag är en obotlig slarver - vågar knappt tänka på hur slarvig jag kan vara ibland... men vi har nog nu mer "jämnat ut" det lite nu efter alla dessa år. Han är mindre pedantisk och jag är kanske liiiite mindre slarvig