• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-02-01 21:41:38 följande:
    Vilken mysig webshop lillahbg blev! Men gaaaaah, va jag hade problem med att få betalningen att gå igenom! Fler som haft det problemet?
    ja visst var den fin? åh, vad jag gillade den!

Nu får du berätta vad du köpte
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

lilla helsingborg verkar sitta och fixa med sidan just nu, kommer nya kategorier tycker jag

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Stormis skrev 2009-02-01 22:16:51 följande:
    Tycker att de stämmer ganska bra. Min tjej (lilla) på 15 månader har 1-3 år och den sitter bra, men det finns att växa i. Kan ha 9-12 mån också, men den är lite för liten. Dock har jag ingen koll på större barn så om en tex 2,5-åring kan ha de vet jag inte. Men de är toppen i modellen! Köpte en lila, såååå snygg!
    kan man ha dem till killar? såg sen att där var en rosett i nacken.... hmmm... hade tänkt den till min lille som blir 1 i mars, då borde väl 1-3 år bli bra?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Stormis skrev 2009-02-01 22:31:47 följande:
    Jag skulle inte kalla det rosett, snarare knytband för att kunna justera storleken. Funkar perfa oavsett kön, finns ju en del "killiga" färger också. 1-3 låter som bra stl för er! Shoppa loss, tror inte att du kommer ångra dig. Kan visserligen också tipsa om deras kepsar. Sitter på helt fantastiskt och ger hyfsat skydd för ögonen, dock inget på öronen. Men ändå, kepsarna är super. De också...
    åh, tack, lite svårt att veta om man inte sett dem live, men då kör jag på det till J Det får nog bli en gråblå
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Stormis skrev 2009-02-01 22:39:51 följande:
    Kollade dem förra året, men de tog slut rackans fort i min butik så det blev en keps sen till slut istället. Så när jag såg att de fått in dem härom dagen så köpte jag en. Solhatt i januari, vojne vojne . Nattis!
    precis vad sambon sa, solhatt nu?!?!? Men det är lika bra annars säger det väl svusch
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    seadwarf skrev 2009-02-01 22:42:37 följande:
    här är Emelie i KikKid solhatten förra sommaren Hm, egentligen helt OT ju.. men iaf ...
    fin
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Myggis skrev 2009-02-01 22:47:51 följande:
    Gaaah, jag som inte skulle shoppa idag...Nu har jag köpt:Kik Kid och NS hos lillahelsingborgKik Kid hos modelminicheeky monkey velour på deras sidaJaja, så går det när man inte kan låta bli...
    Hej du!

Så det blev Kik kiden hos Modelmini?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Myggis skrev 2009-02-01 22:51:31 följande:
    Nova76 skrev 2009-02-01 22:48:57 följande: Japp, har haft koll hela gårdagen och hela dagen idag, men INGEN ville ju köpa den så jag var tvungen att offra mig!
    haha, jag var också inne och kollade för att se om du kanske köpt den Mkt tid jag har över ibland

Kik kid keps, är det denna ni menar?

http://www.pixiekids.se/default.aspx?main=ListProducts.aspx&cat=102
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-02-01 23:00:52 följande:
    Kik kids kepsar är verkligen helt underbara, mjuka och sköna. Testade dom som Liam hade förra sommaren och dom kommer nog passa denna med, får fylla på med lite fler färger bara
    fina bilder, de ser ju kanon ut! Är de normala i stl med?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-02-01 23:11:21 följande:
    Men oj va Kik kid kepsarna blivit dyra, för inte sjutton kostade dom 199 kr förra sommaren? Har för mej typ 129 kr eller nåt.
    Nä men fy vilken prishöjning...! Kanske kommer att bli billigare i någon annan shop sen, hoppas!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12