• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-02-01 16:47:59 följande:
    Förresten, nu har jag också låst min sida eftersom jag har så mycket foton på barnen, så om någon vill kika in får ni säga till!!
    jag vill läggas till
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

God kväll!

Fina bilder i BT!

Ikväll är båda mina killar "regnbågar" och så fina De färgerna är verkligen sååå fina!

saturnina skrev 2009-02-01 20:01:08 följande:
    Den finns i rosa, turkos, grå och lila med "vantfickor". Världens absolut gosigaste suit/overall. Finns på rea här och var nu... finns i rosa i bt några sidor tillbaka.
    Finns den i grått också? Har du länk till nånstans den finns?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2009-02-01 20:16:13 följande:
    Nej då Du är iaf i rätt sällskap I våras letade jag i 2 veckor efter den ljusgröna tröjan med stars här hemma, svor ett antal gånger över att jag var av med den och vände upp och ner på allt här hemma. Efter 2 veckors letade kom jag på att jag aldrig ens ägt tröjan.... Hmmm
    det är som jag, beställde 2 par exakt likadana IdaT leggings nu på rean vid jul, hur snurrig är man??
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-02-01 20:17:48 följande:
    Jesssie har 86 i den och den är normal till stor i stl tycker jag.Tror du kan ta vad du brukar ha, är det 80 eller???
    hur lång är hon? Ja, jag köper 80 i Molo till honom nu, har precis gått över från 74.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    saturnina skrev 2009-02-01 20:25:11 följande:
    Då ska du ha 80 absolut!
    då har jag en till växalådan också

Loveliva - vad fin Hilda var i BT! Så söt klänning! Stort grattis till henne på 1-årsdagen!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 20:52:06 följande:
    Helt ot men ÄNTLIGEN har jag fått tag i ett par nya armyNS Hör till favoriterna här och jag har letat ihjäl mig efter dom:www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8322...
    åh, de låg i min minneslista, glömde bort...!

Nya fyrklöver från Hollys, vet inte om länken funkar...?? Det blir nog en liten heldress, ääääälskar ju fyrklöver

http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/ImagePopup.asp?Title=Hollys+heldragt+til+babydrenge+%2D+hvid+med+store+bl%E5+kl%F8ver+&Image=/images/Hollys-Børnetøj-912002.78-p.jpg&ProtectMessage=
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-01 21:11:53 följande:
    lillahelsingborg.se 
    åh vad deras sida var fin! Kul med en ny webshop som verkar ha bra utbud
    saturnina skrev 2009-02-01 21:12:08 följande:
    WWWOOOOOOOOOOOOOWWWW. Var kan man köpa den??????Nu kom jag precis på att jag har en vit suit med stort guldklöver i rumpan... I växalådan - men där var den ju inte när jag rensade idag.....hmmmm, bakom vilken kartong kan den ha hamnat...
    ja de med fyrklöver i rumpan är ju så fina! Tror inte man kan få tag på dem nu längre...
    Det var på funkylittlemonkey som jag såg detta nya
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    isold2003 skrev 2009-02-01 21:18:49 följande:
    Jaha, dags att logga ut tror jag Nu shoppade jag igen! Kunde verkligen inte motstå den här fisken, perfekt till lillkillen ju! www.funkylittlemonkey.dk/shop/ImagePopup.asp?...= Och till stora killen www.funkylittlemonkey.dk/shop/ImagePopup.asp?...= och så stövlar och spacelinne och Molokalsonger..Holly's nya kläver som Nova länkade till ovan är ju också superfina!!
    fint
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Någon som vet hur Kik kids solhattar är i stl?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12