• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-10 12:50:14 följande:
    Jag klurade lite Beställde tights och linnen, som jag redan visste vad de hette De har dalmatintights
    Ahh ok, synd att man inte kan namnet på nått plagg då
    Får vänta tills bilderna syns.
  • jompa

Vilka butiker brukar ta in Molos babytröjor, måste få tag på min dalmatinertröja till M om nu inte Annacill kan få tag på den.

• jompa
    tinkerbell74 skrev 2009-01-10 15:57:11 följande:
    Är det ingen fler härinne som väntar ut erbjudandena på nya Molo? *känner mig fattig*
    Nä det kommer nog dröja ett tag innan det kommer erbjudande på dem.
  • jompa
    loveliva skrev 2009-01-10 20:08:35 följande:
    Ja, det tror jag
    Vilken tur
    Då ska M ha en sån, bla
  • jompa
    Jen80 skrev 2009-01-10 20:50:07 följande:
    Ja, han avskyr verkligen regnbågströjan och jag är sååå sugen på en till Ilon... Trist!Vet att nån skrivit det tidigare, men vilka butiker är det som har nya Molo?? Har letat bakåt i tråden, men hittar det inte. Orkar inte leta mer...
    Hahaah
    Visade mannen lite av det nya Molo nu och han tycker det är för mycket färg, han gillar mer när det är enfärgat. Men vad vet männen om detta egentligen?
  • jompa
    Jen80 skrev 2009-01-10 20:58:56 följande:
    Dyra och jag tycker inte om modellen så nej, här blir det inga kortärmade tröjor. Jag har också klämt på nya molosar, men var lite stressad och allt var inte upplockat. Färgerna är iaf helt underbara IRL. Gröna stjärnor och blå... Mmmmm...
    Klämde du på den svarta stjärnorna oxå? Är det risk för att de kommer se dassiga ut efter tvätt?
  • jompa

Alltså märkte nu idag att M börjar växa ur sina Småfolkströjor i stl 74/80 men hon kommer nog drunkna i 86/92. Vad gör man när det ligger emellan två stl??

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-10 21:12:49 följande:
    Fast jag tycker inte skillnaden är sådär super stor, jag gick direkt på 86/92 när 74/80 blev för litet. Vill man inte vara utan Småfolk får man helt enkelt stå ut med liiiite för stora tröjor ett tag
    Sant. Men nu är ju problemet bara att man ska hitta de gamla tröjorna nånstans, Tips??
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:34:22 följande:
    GAAAAAH! 120 kronor!!!*tjollan dog*

Du är så skön
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12