• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-11 21:17:41 följande:
    Puh! Ännu en laddning snart ute på T. Trist att det är segt att få upp dem ibland bara.Jompa- vad tror du om en shoppingrunda lördag 31 januari eller helgen efter? Börjar bli grymt sugen på nya Molosar nu!
    Japp jag är på.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-11 21:20:09 följande:
    Du kan väl kolla vilken helg som passar bäst? Så kör vi vanliga rundan plus den "nya" butiken med Småfolk
    31 jan blir jättebra.
    Vilken är den nya butiken??
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-11 21:23:22 följande:
    Den heter Under barn tror jag och ligger på Tjärhovsgatan (har jag för mig det var) på Söder. GIck bara förbi den en gång och orkade inte kolla in men jag såg Småfolk i skyltfönstret. Värt att kolla då vi ändå kommer vara i krokarna.
    Ok låter bra.
    Vilka är det nu vi vill till?

Änglarna
    Smallkids
    Matador
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-11 21:28:33 följande:
    Under Mini Rodini kanske?  (det ligger ju nära)Babyshop? (hittar visserligen aldrig något i butiken...)Kaptenen??
    Jag tycker vi skippar Babyshop och Kaptenen.
    Men Mini Rodini kan vi slinka förbi, de ligger ju vid Smallkids.
  • jompa
    Preggi skrev 2009-01-11 21:29:45 följande:
    Godkväll! Shoppas det för fullt?
    Halloj.

Ska du med på shopping den 31 januari?
    Duntoffla skrev 2009-01-11 21:31:34 följande:
    Ja det är kanske lika bra. Jag vill ändå helst till Vildänglar och sen Matador. Är på Molo-jakt
    Mmm det är ju de som har bäst utbud.
    Ja Molo är det jag vill ha oxå.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-11 21:34:33 följande:
    Och skulle det finnas Småfolk till halva priset så är inte jag den som är den Bubblan var också intresserad av att följa med. Har dock inte pratat datum med henne
    Nä man är ju inte omöjlig liksom
  • jompa
    Preggi skrev 2009-01-11 21:55:35 följande:
    Jag tror att jag kommer att släppa en hel del snart.. Idag orkar jag inte.. MEn jag vill inte sälja hennes lurv innan jag vet att jag kommer köpa en ny till henne.. Vill ha en utan luva istället.. Men har ingen aning om vilken färg hon ska ha?
    Vilka färger kommer det i vår?
  • jompa
    Tindrisen03 skrev 2009-01-12 18:36:21 följande:
    Åhh vilken tröja med dalmatiner är finast till en liten 2-åring tjej? Med stjärnärmar, med rödrandiga ärmar el med gula prickar?
    Var hittar du rödrandiga ärmarna??
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-01-12 19:42:40 följande:
    Ha ha vet inte varför jag fotade en massa då Fast jag kan lägga upp några ändå För alla som inte får mailet...eller?
    Ja jag vill se bilder
  • jompa

Jaha då hade man shoppat igen då
    Måste hålla mig nu med resten till lönen kommit.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12