• jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:59:59 följande:
    Hej hej! Hoppas att det är ok med dig.
    Jaha så jag spökar, fattar inte det där.
  • jompa
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 21:02:40 följande:
    Vad sega LLM är på att lägga ut, men de verkar ju ha tagit in hur mycket som helst, ser ju bara "tjejbebisprint" än så länge
    Ja de verkar komma en del.
    De har ju inte ens börjat lägga in något på kille eller tjej ännu, bara baby.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 07:47:47 följande:
    Mååårning!
    Hallåååå
    Hur går det med din lista? Och gillar mannen några plagg, han som inte är jätteförtjust i Molo?
  • jompa
    Jen80 skrev 2009-01-14 07:10:03 följande:
    God morgon på er!! Fy, vilken natt!!!! Ava vaknade runt 2.30 och var sen vaken och ledsen (utan att sova en enda gång) till 5.30!! Satt upp med henne i sängen och slumrade till slut, men vaknade av nackont och att det var iskallt... Sen vaknade Liam . Upp till honom och kröp ned i hans säng så somnade vi om till 6.30 iaf, vilket var skönt. Får se hur Ava mår sen. Hon hade feber, hostade, började gallskrika direkt hon öppnade munnen för att amma och var mest bara ledsen och inte kunde somna. Vet inte om det är öronen, men vet att hon vägrat amma andra gånger hon varit förkyld. Så nu sitter jag här med ett SPRÄNGFYLLT bröst. Länge sen det var såhär ...Butte: Åh, spricktunikorna är ju helt underbara!!! Jag vill också ha såna till Ava, men tror inte de finns till små... eller?!?
    God morgon.

Lilla tjejen då. Tror nog kanske som du skrev att hon har ont i halsen och det gör ont då när hon ska svälja.
    Hoppas hon snart är bra igen.
  • jompa

Nån som vet om den där superfina klänningen med 50-tals printet kommer att komma i nåt mer än bara klänningen. Älskar printet

• jompa
    jompa skrev 2009-01-14 08:05:33 följande:
    Nån som vet om den där superfina klänningen med 50-tals printet kommer att komma i nåt mer än bara klänningen. Älskar printet
    Ingen som har koll?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-01-15 20:12:11 följande:
    Naeh, alltså man köper vanliga Molos bralls fast i mindre storlek, Liam hade 68 som knickers förra sommaren.
    lillronya skrev 2009-01-15 20:12:30 följande:
    Babybyxor i för liten stl
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-15 20:12:36 följande:
    babybyxor i liten strlk e de Vi kommer köra 68 i år, körde strlk 62 i fjol..
    Tror att hon förstår det nu ;-D
  • jompa
    isold2003 skrev 2009-01-15 20:15:25 följande:
    Hej Jompa! Har du fått dina Molokläder ännu? Har inte sett någon bild på dina sötnosar i bildtråden
    Hej vännen.

Ja jag har fått kläderna men är ju så seg med att ta kort och dessutom är ju inte mina barn så där jättepigga på att prova kläder
    Men ska se om jag kan fixa något under morgondagen, nu sover de så gott.
  • jompa

Isold: Så stora dina killar blivit, särskilt A. Längesen man såg dem.
    Men de hade superfina kläder på sig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12