• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tofflan och Bubblan:
    Kommer ni med eller utan barn den 31:a??

Jag kommer som vanligt utan

• jompa
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:25:20 följande:
    Utan Noel skulle röja allt annars

Förstår precis vad du menar, mina skulle kanske vara nöjda i typ 3minuter.
    De får det nog bättre hemma med pappa.
  • jompa
    Preggi skrev 2009-01-17 21:30:01 följande:
    Duntoffla, det blev de röda wct till 50%. Nu måste jag ha jacka till bara. Hojta gärna till om du hittar den i92 på rea nånstans.. Har du shoppat? Det blir rätt bra bilder med min mobilkamera om man är helt still annars blir det hur suddigt som helst.. Funderar på om jag ska sprätta pengar på ikea imorgon istället..Jag har inte bestämt mig helt än om byxorna men det lutar åt att de vandrar vidare... Jag återkommer...
    Ahh Ikea är roligt det med.
    Vi har shoppat där idag
  • jompa
    Preggi skrev 2009-01-17 21:36:05 följande:
    Vi måste köpa en ny säng till matilda. Har spanat på "minnen" men har inte bestämt mig för om det ser ut som en sjukhus säng ihop med hennes övriga möbler...Vad shoppade ni? Duntoffla: En liten tröja bara? Vilken?
    Vi köpte en byrå.
    Förra veckan blev det en fåtölj och en hylla till M.
    Sen måste vi fixa klädkammaren och då kommer Ikea besökas igen.
  • jompa

Godmorgon

Min lilla tjej som annars aldrig vill klä på sig sprang in i badrummet när jag sa att vi skulle sätta på vovvarna
    När jag sen gick för att hämta strumpor blev hon hysterisk och trodde att hon inte skulle få ha vovvarna, blev dock lugn ganska snart då tröjan åkte på

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-18 09:01:56 följande:
    Håller tumsen
    Ja det är första plagget som hon verkligen har visat att hon gillar.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-18 09:05:43 följande:
    Söndag morgon   Kanske inte bästa sluttiden   Men iofs finns det ju många småbarnsmammor som vart uppe några timmar redan och kanske e jättehoppingsugna
    Du menar som du är nu?
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-01-18 09:11:43 följande:
    Måste erkänna att jag är besviken på andrahandsvärdet på småfolks lurvar...med tanke på nypris menar jag, trodde faktiskt att det skulle vara lite mer intresse om man säger såFår bli Molo lurvar om man planerar att sälja på T när man är färdig med dom
    Det är synd för Småfolks lurvar är ändå lite bättre kvalitet måste jag säga. Lite tjockare liksom.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 10:02:43 följande:
    Å här hittade jag palmtrintet, fast t-shirten var ju ful. SKulle vilja ha det i hel tröja eller nåt!www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=16175
    Åhhhh den där var ju underbar. Den och filmtrycket ska sonen få helt klart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12