Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-20 17:24:29 följande:
    TjollaKlart du måste köpa linnet också ju, det är verkligen ett MÅSTE. Hum, alltså 92 räcker gott och väl till Liam, det är ungefär 4 cm längre än tröjorna i baby 92.Ha ha, meeeeen, dom röda velorisarna är ju sååå fina till dalmatinerna, fast min nya favorit kombo blev nog denna:
    Men jag har ju fortfarande inte fått tag i dom underbara byxorna
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2009-01-20 17:34:12 följande:
    Kikar in och berättar att Dino babytröja 92 och dinobyxa 86 är på väg hit från matador..Har nu börjat spana på Cuba-cars tröjan..och skulle gärna vilja ha de rutiga brallorna till så om någon sett dem i en svensk shop så får ni gärna hojta till...
    ÅÅ ja det MÅSTE du ha! Även om det är lite jamasvarning så älskar jag den kombon Hmm har nog inte sett dom vad jag kan minnas i nån shop dock....
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-20 17:43:36 följande:
    Dom gröna? Undra om dom inte fanns kvar på mitt Lindex sist jag var där.
    Å ska du dit snart? *flirt flirt*
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-20 17:48:41 följande:
    Ev. nån dag nu i veckan, kan kolla åt dej isf, vilken storlek?Dom är fina till denna tröjan också:O du...dessutom är RÖDA velorisar också tok fina till tröjan.
    Hehe... Inte rött här

Dom var superfina till starströjan! Hade vatt super om du velat kika! 98 eller 104 blir bra! 92 kan Milo knappt ha i Lindex velouren
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-20 17:53:36 följande:
    Visst var dom Härlig kombo man blir glad av.Jupp, absolut ska jag kika, 98 eller 104 då.
    Tack!!
  • Tjollabolla
    saturnina skrev 2009-01-20 18:34:17 följande:
    God kväll alla moloshoppare. Sitter här med shoppingbekymmer. Min 14-månaders har stl 80 nu. Hon är väldigt smal. Jag ska köpa pärlsuit. Kommer hon att drunkna i stl 86? Har hört att de är så stora... Jag vill ju inte ha den i sommar, utan vinter/vår.
    Har hon 80 nu kan du ta 80 och det kommer passa ett tag. SÅ ruskigt stora är dom inte...
  • Tjollabolla

ÅÅ att en soffa kan vara såå svår att få ihop!!! Skrikandes

Hur lång tid brukar det ta innan man får manuell orderbekräftelse från Batinki?

Gaah vill oxå kolla katvig, men sidan hänger sig hela tiden för mig...

• Tjollabolla
    Linnéa81 skrev 2009-01-20 20:31:28 följande:
    hallå, allihopa hoppas allt är bra=)nu har jag äntligen läst ikapp=)guud man hänger juhe inte med när man vart hemmifrån en dag=)ser att endel har shoppat på tiny and more, vad roligt=)visst är dom trevliga?va ner idag och såg misstänkt många paket liggande bakom disken=)
    Hehe hoppas mitt var där Å hoppas det hinner komma innan helgen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12