Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-19 10:49:51 följande:
    men köp suiten på mysgrodan är regnbågsjackan en anorack? var det inte en regnjacka? *förvirrad*
    Nej det är ingen regnjacka, det har blivit ett missförstånd sa han. Det är en vindjacka typ. Står emot lite regn och vind. Ganska tunn. Finns både som anorack och vanlig jacka. SKa komma in runt 15 februari.
    tinkerbell74 skrev 2009-01-19 10:48:54 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-01-19 10:45:30 följande: Vad kostar de? Har de kommit på bild nånstans?
    Dom ska kosta runt 500. Finns inte bild än, han visade bara mig i butiken.
    Nika skrev 2009-01-19 10:57:25 följande:
    verkligen..och arbetsgivaren gör lite sura miner...hoppas inte lillebror får det också..då blir det ju en vecka vab till.. och jag ska på kickoff på lördag... då MÅSTE jag vara frisk...Har tröstat mig med lite shopping istället..la undan på Batinkidalmatinerlinne, dalmatiner tunika med gul prickig är, och rosa bubblor tunika med grön kant..sonen har inte fått ett enda plagg än så länge!
    Usch ja. Jag har dåligt samvete för att jag är hemma idag, men han var ju dålig inatt och hade feber. Nu är han jättepigg och har ingen feber. Bra shopping!!
    Buttelina skrev 2009-01-19 10:49:51 följande:
    men köp suiten på mysgrodan är regnbågsjackan en anorack? var det inte en regnjacka? *förvirrad*
    Vilken suit menar du? Jag är sugen på både dinos och cubacars
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Nimbuz skrev 2009-01-19 10:48:21 följande:
    Måste bara fråga er om det underbara dalmatin trycket  Är det någon som vet om det finns byxor till en kille och vart i så fall?
    Finns inte än tyvärr. Hoppas det kommer....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-01-19 11:11:32 följande:
    det kommer inga byxor till pojk tyvärr
    Ja dom var suuuperfina! Jag reserverade en i 92 och en i 98 så ska vi åka dit och testa. Han är verkligen underbar han som har den butiken Han trodde dom var stora, men jag tycker 92 känns litet om man ska kunna ha det hela våren och helst sommarkvällarna med om dom är så tunna....
  • Tjollabolla
    Nova76 skrev 2009-01-19 11:54:44 följande:
    Godmorgon! Åh det lät fint! Finns det så att man kan se bild nånstans? Kommer den även i enfärgat?
    Ingen bild, kommer bara i regnbåge om jag fattade det rätt. Vill ha min nuuuu!

Pju, nu har Milo och jag badat och fönat hunden. Kan ni tänker er så roligt han tyckte det var och så mycket hunden avskydde det Haha!
  • Tjollabolla
    Myggis skrev 2009-01-19 11:56:09 följande:
    Hoho, någon?1. Finns inte Molos nya regnbåge i långärmad body?2. På Molos lurvoveraller kan man väl vika upp muddarna så att det liksom blir vantar, men kan man göra det vid fötterna också?
    Nej och nej...
  • Tjollabolla
    Nova76 skrev 2009-01-19 11:58:56 följande:
    påminnde den om MAT anorakerna? Skulle BoR ta in många? Har ett linne på g från dem
    Dom hade beställt en av varje storlek, men skulle öka och ta 3-4 av varje. Ingen koll på MAT anorakerna. Denna ska iaf vara tunn, mest som en vindjacka.
  • Tjollabolla

Butte;  vilka är dom 3 suitarna du har på G?? Åh jag är sugen både på Dino och CubaCars, men nu har vi ju byxor i dino och tröja i cubacars. Känns som jag måste begränsa mig nånstans.... Ett plagg/print förutom av vovvarna

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 12:22:11 följande:
    Såg att EST fyllt på med Molo, nu finns dalmatin suiten i 92, jäääädrans va sugen jag är *sitter på fingrarna*
    Den MÅSTE ni ha!!!! Obligatorisk!!!

Hur sitter linnet på Liam? Sugen men vet inet om jag ska ha 92 eller 98.
    SmillaMilla skrev 2009-01-19 12:18:19 följande:
    hmmm tror du inte att den är för neon aktig?
    Kan det bli det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12