Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-19 09:30:53 följande:
    Ååååh så fint:www.smafolk.dk/tcms/images/21.jpgUndrar om man vågar hoppas att dom rättat till tröjorna denna kollektionen?Hum...undrar om dom kommer med en sommar kollektion också, för här var ju bara långärmat.
    Ojdå! Där var ju massa fint!!! Gillade den med bananer Och grodorna såklart! Förra året så kom ju t-shirtsen först frammåt sommaren vill jag minnas.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 09:42:30 följande:
    Den gröna klumpen menar du? Jooo, det kan nog vara grodor. Men det andra ser ut som trollsländor va? Dom klarar jag inte av, min största rädsla
    Haha! Du får möta din fobi, det gör jag med spindlar varje gång Milo har djungelsuiten på sig kryper det i hela kroppen på mig
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 09:45:50 följande:
    Men alltså det gåååååår inte, jag blir lip färdig så fort jag ser ett sånt fladder äckel på sommaren, vägrar gå ut om dom kommer för nära *ryyyyyys*
    Jag avskyr dom med, huuu.
  • Tjollabolla
    melizza skrev 2009-01-19 09:54:47 följande:
    näää jag har nog med tagit det nån gång när man bara ska skicka nåt litet eller när jag bara har haft stora påsar att skicka en liten tröja i.....hade hund förut men bajspåsarna har vi kvar.....har inte heller mailingbags....har funderat flera ggr att jag ska köpa det men då har det liksom blivit för sent för paketen måste ju ivägrainbow är verkligen en favvo här
    Å ja, jag tog precis på Milo hans regnbågströja. Helt underbar ju!!
    melizza skrev 2009-01-19 09:58:15 följande:
    Massa fint småfolk som kommer.....när kommer det hit tror ni...snart hoppas jag
    I början av februari om jag fattade danskan rätt på hemsidan
  • Tjollabolla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-19 10:10:21 följande:
    Jag som gått och hoppats på att Småfolk skulle ha ändrat tillbaks sin passform men det ser inte ut så. *besviken*Nåt plagg som jag fastnade för, jordgubbarna var fiiina! Girafferna såg också söta ut, hoppas på nån flickigare färg bara men antar att giraffer räknas som ett "pojk-djur" av nån anledning. :-/ Och rosa klänningen med elefanter (?)såg superfin ut!
    Ja det såg ju tyvärr inte ut så ja varför är giraffer pojkdjur och elefanter oftast tjej??
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 10:21:39 följande:
    NU vaknade Liam Underbart att få några timmar ensam såhär på morgonen.
    Shit har han sovit tills nu?!
    Underbar nu presbild!!
  • Tjollabolla
    Nika skrev 2009-01-19 10:37:38 följande:
    hej!dottern är fortfarande magjuk! feber och dålig i mage sedan i onsdags och började kräkas i fredags... så 3:3 dagen idag.. hur länge kan det hålla på?till ngt mkt roligare! Ett tips till er som inte har tröttnat på Dalmatinerna!.. jag ringde och lade undan lite saker på Batinki och då frågade jag att jag trodde att jag hade sett en kortärmad dalmatinertröja med gula/vita bubblor på ärmarna... Då kom hon på att hon hade glömt att lägga upp den i webshopen.. så spana där ..eller ännu prova och ring om ni är intresserade!
    Usch vad drygt!! Hoppas hon blir frisk nu då...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12