Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ÅÅ vilken fin post jag fick idag!! Dalmatinersuit och tröja *kärlek* Och starsbyxor turkosa och regnbågebyxor! Fast byxorna måste bytas, dom turkosa iaf. Är du här Butte? Need U!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-01-19 15:35:38 följande:
    Väntar ivrigt Jag kan inte fatta att det är så kul att se er andras bilder Känns nästan som om man själv shoppar jun
    Haha jaa! Vi är lite skadade men det är ju tur vi alla är likadana
  • Tjollabolla

ÅÅ vad jag är glad att jag fick tag på Astronautsuiten i 92!! Älskar "din" affär Linnéa! Hon som hade den var ju hur trevlig som helst

Nu finns det bilder i bt!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 16:26:54 följande:
    TjollaFiiiiiiina posten i BT o fiiiina Milo.Jag tycker nog att det blir lite jamas varning, men sen tycker jag att det är lite olika från barn till barn, typ på bubblan är det super fint men på Liam blir det jamas. Lindex röda velour är ju också super fina till dalmatinerna.
    Jag å rött passar inte ihop Ja visst är det olika. Köpte ju rutiga byxorna till biltröjan så jag fattar inte varför jag tvekar på starsen egentligen
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-01-19 17:08:13 följande:
    Tjolla: Åhhhh vilken underbar shopping! Vovve tröjan var ju så fin till katvigs byxor. Kanske den passar till me&i turkosa velour också.
    Å tycker du? Det var mest att jag skulle testa tröjan. Måste kolla igen i bt om det var fint ihop DOm byxorna passar ju till nästan allt!
    ängeln83 skrev 2009-01-19 17:17:35 följande:
    Ajust ja, du e ju en sån fjant ju, rött är fiiiiiiiiiiint Näh, men köp stars byxorna också, jag tror Milo blir super fin
    Hehe jag har aldrig gillat rött. Tycker jag är duktig som numera kan ha plagg med rött i iaf, som regnbågen och dom orange/röda byxorna Får väl se om det blir starsbyxor, shoppade en suit och gröna byxor innan ju...hehe.
  • Tjollabolla
    Saraia skrev 2009-01-19 17:24:21 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-01-19 16:28:38 följande: vilka jättefina kombosar du hade på milo i bildtråden!!! Starsbrallorna o regnbågströjar var ju URFINT ihop! Tack för tipset!!
    Tack! Ja det var mest att jag skulle testa byxorna, tröjan hade han på sig sen innan. Tycker det blev lite pyjamasaktigt, men om man har en mindre med body o byxan är det ju hur fint som helst!
  • Tjollabolla
    Fiffa5 skrev 2009-01-19 18:19:35 följande:
    Åh vad jobbigt. Jag som ville ta det lite lugn med shoppingen nu ett tag. Då blir jag kanske utan o det är ju inte kul!
    EST har ju fyllt på idag... Bus och Rackartyg ska få fler oxå, ganska många tror jag han sa så dit kan du ju maila och lägga undan!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12