Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-02-17 18:00:42 följande:
    Men hallååå.. hur ska vi kunna avgöra hur LÅNG han är på en bild?  Hur lång är han då?
    Eehh, längre än min gubbe i alla fall Jag vet inte 1.80+ kanske?
  • Everlonn
    snigelina skrev 2009-02-17 18:01:12 följande:
    oj, en sån smiley skulle det inte vara..
    Ha ha ha ha
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 18:03:16 följande:
    Nej den turkosa tycker jag är perfekt längd! Ville ju ha den längden på den cerise Jo det går ju att ha leggings till (se bt) men den lär vara för kort för Maia i sommar O 98/104 är ju inte heller särskilt lång då...48cm från axel-ner, alltså mINDRE än förra årets 86/92!
    Men till koppbyxorna kommer den att bli fin då Tur att det var till dom jag tänkte ha den! Fast synd att den är kortare ändå Passar ju inte lika länge då..

Tog du 98/104 till Maia?
  • Everlonn
    snigelina skrev 2009-02-17 18:03:15 följande:
    Kan ni inte ha tightsen ihop? Eller bor ni för långt ifrån varandra för det?
    Sååå duktig är jag inte på att dela Nä, hon får ta dom Hon har ju pärlplattetröjan som matchar...
  • Everlonn
    snigelina skrev 2009-02-17 18:11:36 följande:
    Vet du förresten när BoR får nästa leverans?
    Ingen aning, ska dit på torsdag eventuellt, eller ja vi ska till Karlshamn då Fast det brukar alltid bli en liiiten tur till B&R oxå då
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 18:13:11 följande:
    nej jag tog ju 86/92, den turkosa i 86/92 sitter ju som en klänning på henne så när de sa att den cerise var samma modell så vågade jag ju inte ta 98/104! *sur*
    Tycker oxå att den satt fint, men det är klart..den kanske blir för kort till sommaren?

Förresten, vad fina ni var du och Maia i Meandi bt! Du passar i färg
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-02-17 18:13:57 följande:
    Ingen aning, ska dit på torsdag eventuellt, eller ja vi ska till Karlshamn då Fast det brukar alltid bli en liiiten tur till B&R oxå då
    Glömde skriva att jag kan fråga då
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 18:37:34 följande:
    Ja Maia är väl ändå ovanligt smal för sin ålder...ligger mycket under där. Väger 10400 nu efter senaste sjukhistorien
    Kunde inte låta bli att väga Bus Hon väger 11 100 nu, så lite tjockare än Maia Hon är ca 90 cm..
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 18:51:46 följande:
    Maia är 92cm. Tyckte de verkade jämnstora när vi sågs Har bus fyllt 2 år än?Var ju en sjuksköterska förra veckan som påpekade att hon tyckte Maia pratade så mycket för o vara bara 2 år Ja...nu skrattar jag åt det men just då tog det hårt...inte ens läkarna kan tro på att hon snart är 3 år liksom!
    Hon fyller 2 nu i mars, blir stora tjejen ju Jo, de ser rätt jämnstora ut men jag kikade på de tre Felicia, Maia och Bus och det var tripp, trapp, trull i längd

När är det Maia fyller år?
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-02-17 19:02:09 följande:
    Hon fyller 2 nu i mars, blir stora tjejen ju Jo, de ser rätt jämnstora ut men jag kikade på de tre Felicia, Maia och Bus och det var tripp, trapp, trull i längd När är det Maia fyller år?
    He he, blev lite fel i namnen

Maia var längst sen lite kortare Bus sen minsta Felicia
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12