• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-10 20:13:57 följande:
    Bubblorna ska jag nog också ha så småningom. Jag vet inte vad som hände med auktionen på T. Satt och verkligen väntade och uppdaterade. När det var ngn minut kvar försökte jag lägga ett bud men det liksom studsade dvs siffrorna gick inte igenom. Måste varit ngn bugg på ngt vis. Mailade säljaren som la ut den igen och jag kunde köpa den efter några dagar för 99 kr Nu hoppas jag att den passar då det bara är 74/80 men den verkar enligt mått lite större i modellen. Detvar denna:www.tradera.com/Smafolk-troja-stl-74-80-nyski...inte min annons!
    vilket klipp!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-10 20:30:10 följande:
    Har någon sett dessa i Sverige än?Molos bilar (Bubblorna) i T-shirtDalmatiner i linne med blå kantbandDinosaurielinnet
    Eleraff har bubblorna i t-shirt från 92 och upp
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-10 20:53:48 följande:
     Ok Köpte du några Molosar?Shit vad dyra de kortärmade T-shirtsen är! 349 spänn! Det blir bojkott!
    ja det är löjligt rent.... bojkott här med på dem faktiskt....
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 20:54:05 följande:
    Superbra modell på denna
    kanske skulle slå till, den var kanonfin!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 20:56:37 följande:
    Köpte dalmatinerna som jag är käär i annars så klämde jag bara men lite väl lääänge enligt maken - bubbelgumssuiten är superfin och även ränderna känns fräscha. Och de neonrosa kanterna som många ryggar för tyckte jag var tuffa Kommer inte heller köpa så dyra t-shirts- får bli salgköp på dem
    vilka ränder kollade du på? är lite sugen på grön/vit
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 20:59:56 följande:
    Just dom- härlig kombo! Och de gröna starsen är det grymt snygg grön färg på- jag hoppas på en suit med röda kantband där
    ja, stjärnorna är nog snäppet bättre, hoppas det kommer i body också!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    THEA och Grodan skrev 2009-01-10 21:54:26 följande:
    Är det bara jag eller är ALLT fint i vårens kollektion???Kommer ju bli utfattig, läääääängtar redan till vinterns Lagersalg Frossa, he he
    Det känns verkligen som om de har lyckats

Dinosuiten var jättefin. Vill nog ha den i body tror jag.

Jag får nog börja på en liten lista trots allt (tänkte ju impulsshoppa ) men det blir nog alldeles för mkt då! Det dyker ju upp mer och mer fint hela tiden...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Stormis skrev 2009-01-10 21:57:11 följande:
    God kväll! Kikar in en snabbis i bt. Hittade Småfolk för halva priset idag. Jösses vad glad jag blev! Inte massor att välja mellan, men ändå!
    Härligt!! Fin shopping i BT!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Godmorgon!

ängeln83 skrev 2009-01-11 08:44:24 följande:
    Dom här skåpen, perfekt om man dessutom inte vill se alla leksaker, sen har vi ju backar under också som slukar en massa, perfekt att bara slänga i alla leksaker och skjuta under.
    Vad fint det var! Vi ska göra om i Jonathans minimala rum och då är det perfekt med lite väggförvaring så. Är backarna också från IKEA?

1 och 1 är 3 - får ju säga att jag är något avis på att din lilla tjej sover hela natten! Gud vad skönt!!! J är 9½ månad och det har aldrig hänt! I natt sov han ca 2½ timmes pass och det var länge!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Kikar in lite från sjuksängen, blä, har nog åkt på influensa... vill inte vara sjuk...

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 09:13:21 följande:
    JuliaochNelly: Ska ni till värmen!? Vi hade bestämt oss för att åka runt påsk kanske, men nu funderar vi ju på att bygga hus å då lär de inte bli någon semester på lääääänge.Nova: De va bara första månaden som hon va vaken en gång runt 3, 4. från 5 v ålder som hon mellan 23 å 6 ungefär... Folk frågar hur jag gör, Jag ger henne tonvis m mat på dagen så vaknar hon inte för att hon ehungrig iaf Ängel: Ska ni oxå till sol och bad?
    Jag har testat det där med maten men får han mer än sina små "musportioner" så kräker han bara upp det hela. Han vill äta ofta och lite, tyvärr.
    Helle skrev 2009-01-11 09:29:22 följande:
    God morgon! Jag är också avis. Jag har sprungit skytteltrafik mellan barnens rum hela natten. Fast vi fick ett pass på fyra timmar mellan tolv och fyra. Det är nog allt jag har sovit. Önskar ju åtminstone att P kunde sova hela nätter. Äter J något på natten nu?
    Ja, han gör tyvärr det. Det har blivit lite bättre sista veckan med längre sovpass men han äter väl 3-4 ggr i alla fall.... Hur gör G? Ammar du fortfarande? Jag gör det och jag antar att det inte bara är maten han vill åt, utan mest närheten. Han vägrar ju napp också...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12