Kikar in lite från sjuksängen, blä, har nog åkt på influensa... vill inte vara sjuk...
1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 09:13:21 följande:
JuliaochNelly: Ska ni till värmen!? Vi hade bestämt oss för att åka runt påsk kanske, men nu funderar vi ju på att bygga hus å då lär de inte bli någon semester på lääääänge.Nova: De va bara första månaden som hon va vaken en gång runt 3, 4. från 5 v ålder som hon mellan 23 å 6 ungefär... Folk frågar hur jag gör, Jag ger henne tonvis m mat på dagen så vaknar hon inte för att hon ehungrig
iaf Ängel: Ska ni oxå till sol och bad?
Jag har testat det där med maten men får han mer än sina små "musportioner" så kräker han bara upp det hela. Han vill äta ofta och lite, tyvärr.
Helle skrev 2009-01-11 09:29:22 följande:
God morgon! Jag är också avis. Jag har sprungit skytteltrafik mellan barnens rum hela natten. Fast vi fick ett pass på fyra timmar mellan tolv och fyra. Det är nog allt jag har sovit. Önskar ju åtminstone att P kunde sova hela nätter. Äter J något på natten nu?
Ja, han gör tyvärr det. Det har blivit lite bättre sista veckan med längre sovpass men han äter väl 3-4 ggr i alla fall.... Hur gör G? Ammar du fortfarande? Jag gör det och jag antar att det inte bara är maten han vill åt, utan mest närheten. Han vägrar ju napp också...