-
fick den till 15,5 för ett par dagar sen, står det mått på sidan?Preggi skrev 2009-02-26 21:36:03 följande:Jag ska prova. Vilken strl tar du? Hur lång är hans fot?
-
vill också kunna beställa!Preggi skrev 2009-02-26 21:39:23 följande:Jag har dom i varukorgen nu.. Jag chansar på 26. De borde ju inte vara så små i strl? P har 25 på vinterskorna. Om inte annat kanske M får ta dom...
Lustigt att det inte funkar...
-
Nu är jag igång igen, kan inte bestämma mig...
Denna
http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?LineupID=&DisplayItemID=41807&ListType=13
eller denna
http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?LineupID=&DisplayItemID=41477&ListType=13
-
Hej!
Här shoppas det eller? Funderade på kortärmade bodys till J men sen ångrade jag mig, ovanligt...
-
näe, vilka bilar? har noll koll just nu känner jag... menar du Molos kortärmade i body?!nikki2006 skrev 2009-02-27 20:54:05 följande:Såg du bilarna jag köpte, frestar lite
-
Hej!
Oj, vad segt det var här idag... det blir väl bättre snart hoppas jag...! Shoppade lite icke-danskt på Sweet funky, varsin Svea mössa till pojkarna. Och ett par regnvantar till H.
-
nikki - vad du ute och shoppade igår? tyckte jag såg dig som hastigast på HM igår... fast jag kanske såg fel?
men fy, detta är alldeles för segt för mig...... hoppar in i duschen istället tror jag minsann -
Godkväll!
Nu har jag äntligen shoppat för mitt presentkort på litencorrelinDet blev en Hugin och Mugin klänning till mig och så indian body och t-shirt till killarna. Så fina!
Har det kommit mängder av nyheter överallt nu när man inte kollat läget på länge? Får väl ta mig en tur runt i shopparna
Förresten kom NS armybyxorna idag men de var mkt mörkare än vad jag tyckte de såg ut på bild...
-
Svar på #36403Ja har en klänning och en tröja av dem sen innan, klänningen är en riktig favoritDuntoffla skrev 2009-03-05 20:40:52 följande:God kväll!Hugin o Mugin till dig? Gör de också vuxenkläder?Var det de beiga armybyxorna? Är sugen på dem men är de inget fina?
Vet inte riktigt vad jag tyckte om NS armybyxorna. Kollade bara på dem lite snabbt, får kika mer imorgon och prova på H, Men reagerade i alla fall på att de var mörkare än vad jag trodde. -
Hej!
Ett tag sen jag var här...
Sitter och filurar på om jag ska Tradera iväg lite kläder, gör ni det nu eller går det fortfarande kass?
Helle - svar kommer snart i din inbox, är lite seg för tillfället och har inte varit inne på FL så mkt alls...