• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nogula skrev 2009-03-12 11:28:08 följande:
    Tycker det varierar, de jag hade som gick ut förra helgen gick inte särskilt bra. Däremot vissa av de jag har ute nu har redan stigit högre än vad jag trodde
    då testar jag nog nåt plagg och kollar av läget lite, vill ju inte skänka bort grejer som jag nästan gjorde förra gången jag hade auktioner ute....

Fick förresten hem Idats snigelbody i ljusgult igår, åh vad fin den är! Och åsnebodyn i grönt också
    ★ ♥ ♥ Har du en god idé, förverkliga den, innan den förbleknar ♥ ♥ ★
  • Nova76
    Helle skrev 2009-03-12 11:34:05 följande:
    No worries
    allt bra med er annars? J är löjligt dunderförkyld men jag är bara lite hostig och H är på dagis
  • Nova76
    Helle skrev 2009-03-12 11:39:20 följande:
    Det vill jag också handla - Katvig också. Hur är de i storlek nu? Vi mår fint, peppar peppar. Mannen och jag hade egenhelg förra helgen och var på SPA fast det känns i o f sig glömt nu
    åh vad det lät härligt!!!! Nästa fredag ska jag och en kompis gå i Malmö och shoppa och äta lunch, UTAN BARN Nästan lika härligt Längtar!
    Incommunicado skrev 2009-03-12 11:42:38 följande:
    ang Tradera:vissa av plaggen går ok, jag lägger ut lite hela tiden oavsett, de brukar säljas till slut iaf. Men jag sätter aldrig 1 kr. Jag ahr ca 20 auktioner ute nu, mer hinner jag inte lägga ut, men resultatet är blandat som sagt.... tackar, ni är så söta! Angående att inte säga på jobbet så är det så att jag inte är fast anställd än och ska vara ärlig men vill avvakta så jag inte släpper en bomb som man inte vet håller... v 13 är jag säker.
    Åh, här har man missat saker! Grattis till magen!
  • Nova76

Är FL fortfarande segt för er sen det nya kom igång? Blir knäpp när det är så segt... blä

• Nova76

God kväll!

Måste in i BT och kika direkt och få lite inspiration. Har inte varit där (eller här) ordentligt på evigheter!

★ ♥ ♥ agster.blogg.se ♥ ♥ ★
  • Nova76

Åh, vad massa fint! Blir ju genast sugen på lite Katvig ränder... kanske ska bli en liten beställning på Klkids.

• Nova76

Kom genast på en av anledningarna till att jag inte varit här på ett tag; det nya FL är sååååååå seeeeeeeeeeeeegt.... ska det vara så nu framöver??

• Nova76
    Helle skrev 2009-03-17 21:35:54 följande:
    God kväll! Händer det något kul här idag? Själv har jag suttit och försökt förstå mig på Facebook. Inte helt logiskt alla gånger, men en grupp startad i a f
    Hej!

Facebook är ganska kul när man väl har koll på det Vad är det för grupp? ~nyfiken i en strut~
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12