Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

Har varit me i denna tråd förut men kom av mig men nu hoppar jag in igen så hur har ni de??

• Tärning6
    bäbis m skrev 2009-01-28 16:50:19 följande:
    Hej Tärning. Jag har faktiskt funderat på hur det är med dig ibland. Skönt att se att du är med på banan. Vi växer (i olika takt) och frodas =)
    Jo de e bara bra tappade bara tråden å ja hitta den i gen hehe... Men som sagt har mått oförskämt bra hela graviditeten å e i v21+0 i dag hehe känns så underbart att allt va bra både på rul å när vi fick lyssna på hjärtljuden
  • Tärning6
    Tickollina skrev 2009-01-28 16:53:20 följande:
    Hej alla!I dag är jag helt slut......har sovit dåligt och det var kaos på jobbet, så jag tror att man kommer att somna i dag, för att kunan vakna X-antal gånger för att gå på toa =) Nej jag ska inte klaga =) Nu har mina killar börjat att röra mer på sig, så nu både känns det och syns det....riktigt häftigt =)
    Å va kul att du väntar tvillingar sj har jag bara en men han har börjat att sparka å tryca på urinblåsan vilket innebär att du måste va dubbelt så pissnödig gu va jobbigt hehe men men man står väl ut oavsett om de e en eller 2 eller fler för de blir ju nå fint av de, så de e ju värt de haha.. Vill oxå känna mer å se men min pojk håller sig bara till att trycka å små sparka på urinblåsan
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 17:08:38 följande:
    Hej Tärning, kul att "se" dig
    Tack tack så hur står de till
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 17:16:54 följande:
    Vi har haft influensan och är på uppgång så det är lite kaotiskt hemma men det får gå.UL på fredag så då tänker jag släpa mig dit, död eller levande.
    Hehe ja de förstår jag hoppas att de går bra på ul de e ju så häftigt att få se den lille tumlarunt hehe
  • Tärning6
    Jackass skrev 2009-01-28 17:19:57 följande:
    Hejsan hoppsan! Roligt å se dig igen.
    Tack så mycke roligt att va här i gen
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 17:24:55 följande:
    Jag vill mest veta om allt är ok, jag är supernojjig.
    De e ingen fara va oxå supper nojjig när jag skulle på mitt rul men min lilla rulla runt å ja vinka å hade sig så de e nog ingen fara tänk bara att de ska bli heftigt för de e ju en sån upplevelse. men förstår att du e nojjig de va jag me de blir ju mer värkligt så när man får se den lille å att allt e bra.. Det ska nog gå bra ska du se
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 17:36:00 följande:
    Tack *kram*
    Ingen fara... Hur har du mått övrigt i graviditeten?? Sj som sagt har jag mått oförskämt bra...
  • Tärning6
    Tickollina skrev 2009-01-28 18:53:36 följande:
    Japp jag ser hur magen rör sig =) Det är riktigt mysigt att bara ligga och titta på magen =) Jag tycker jag är på toa jämt och ständigt, men det är det värt =)
    Ja de blir ju de e ju värt de hehe
  • Tärning6

Ja man ska njuta om man mår bra å hoppas på att man får gö de resten av graviditeten hehe Peppar peppar

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!