Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

bebek skrev 2009-02-17 19:47:13 följande:
    ahaa måste jag missat, är det ett bra?
    I bland å ibland inte de e ett bra tidsfördriv om inte annat
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-17 20:19:32 följande:
    äsch du är säkert superhet ändå med röda strimmor! :)har ni fått tjockare hår då? jag är lite faschinerad över det där, i  v 13 var jag hos frisören jag alltid haft och hon utbrast - Linda, visst är du gravid!
    haha helt otroligt att hon kunde se de via ditt hår hehe
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-17 20:35:11 följande:
    Nej jag förundras, varje vecka så kastas ett nytt plagg undan längst in i graderoben för att magen kikar fram under tröjan.. Men man får försöka piffa till det med små vardagslyx för att känna sig lite extra fin, lite nytt nagelack, oljebad med bodyscrub, en fin mysig pyjamas, skön ansiktscreme o några doftljus gör susen:) orkar själv inte lägga ner så mycket pengar på supersnygga mammakläder, 3 1/2 månad kvar nu så jag köpte mig en superskön fin mjukisdress/pyjamas så känner jag mig lite fin när man går hemma och skrotar iaf:)
    jha tänka va lite hormonförendringar kan avslöja hehe
  • Tärning6

Hej vad händer de va ett tag sen jag var inne har haft fullt upp.... Kommer snart om jag kommer i håg de fota lite saker som vi har fått till bebisen och lägga in i mitt galleri..Så hur mår alla??

• Tärning6
    Svar på #1564
    hej har heller inte varit inne på ett tag... Å gud va spänande med 3dul hoppas de går bra för er
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-03-03 17:25:10 följande:
    Ja tänk om alla kunde tänka som du! (kanske låter ironiskt men det är inte alls menat så) så mycket bättre många barn skulle må! Kvinnor är nog faktiskt dem som säger mest elaka saker om fadern när de separerat medans mannen ofta tar avstånd till hela familjen, tappar kontakt med barnet etc. det är iaf den uppfattningen jag har fått när man ser familjer som separerat och inte kan hålla sitt hat mot varandra inne...bäbism ja en lyftkran!! magen känns ju dubbelt så stor och tung på kvällen än på morgonen! får gå med den i en  någon specialdesignad skottkärra på kvällarna om några veckor tror jag:Ptjena tärning6 tyckte du har varit borta ett tag! hoppas du mår bra:)
    jo jag mår bara fin fint lillen rörsig mer och mer i magen
  • Tärning6
    skrattmaja skrev 2009-03-03 17:32:25 följande:
    bäbis m, lyftkran vet jag inte men en dator som skriver utav sig självt alt ett bord man kan stå o skriva vid så man kan varva med att sitta för vår Pluttis tycker inte om när jag sitter på en vanlig stol för lnge, vill helst att jag ska vara ute o gå.tärning, tack för att du frågar, mår ganska bra, skulle behöve lite sömn, slarvat lite med den senaste tiden och det är ju inte så bra, tror att jag har fått i mig ngn kopp kaffe för mkt också. själv då? hoppas att ni alla mår bra för att vara gravida menar jag!idag sa johanna ngt så gulligt, vi hade fått ngn reklam fr po.p färgglad så föll den ju henne i smaken och då löäcker hon ur sig att vi måste köpa pyjamas till vår bebeis. för de sover mycke!Tja. det är ju helt rätt nyfödda sover mkt så nu ska vi dvs johanna o jag spana på en fin bebispyjamas tänk hon är redan storasyster
    Ja sömn behöver vi väll allihopp, men de e skönt att du mår bra i alla fall
  • Tärning6
    Marinero skrev 2009-03-03 20:36:29 följande:
    Aaaah bebben kom åt kissblåsan på nåt sätt. Obehagligt va de Får nog tömma mig nu innan jag kissar på mig hehe
    Ja min bebbe älskar att leka tango på min kissblåsa allra helst på kvällarna hehe
  • Tärning6

Nån mer som har bristningar som kliar

• Tärning6

Men gud va ni skriver flitigt hinner ju inte med ju hehe

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!