Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

Så hur har allas dag varit

• Tärning6
    Jackass skrev 2009-01-29 17:09:58 följande:
    Tärning: helt okej, men den här förkylningen jag har verkar inte vilja släppa sitt grepp om mig. Känner mig sämre idag än igår, fast jag borde bli bättre och bättre tycker jag. Helknäppt!
    oki e sj halv snuvig å hostig men annars bra
  • Tärning6
    tekannan skrev 2009-01-29 18:26:05 följande:
    Min dag har varit lite jobbig. Åkte till jobbet i morse utan att få på mitt bäckenbälte, vilket ledde till en väldigt plågsam tillvaro på jobbet. Suck! Tänk att det kan hjälpa så mkt mot foglossningen... Tur att man har ett iaf!Tärning6Hur har din egen dag varit?
    Jo de e bra just nu sitter man på jobbet å de e så skönt att få gö annat än att bara sitta hemma å glo hehe.... Kände tre små sparkar på utsidan igår de va så häftigt, så nu kommer de nog snart i gång hehe
  • Tärning6
    LakeHill skrev 2009-01-29 18:37:46 följande:
    Tärning6 skrev 2009-01-29 17:05:10 följande: Idag har jag haft barnvakt och varit på fotvård, till frisören samt på sånglektion som jag har en gång/vecka. Så nu är man som en ny människa i håret och fötterna Härligt!!! Sååå skönt att få sina fötter omskötta, det lär ju ska vara viktigt att fötterna mår bra när man är gravid.
    Ja skulle sj behöva lite fotvård¨å så, de låter ju helt underbart
  • Tärning6

gomorgon på alla er andra hehe Kände tre små sparkar på utsidan igår å de va sååååååååå mysigt. nubörjar de i alla fall hända nått

• Tärning6
    Marinero skrev 2009-01-31 10:45:56 följande:
    Va härligt. Jag känner inga sparkar än, bara pyttesvaga kickar, har nyligen börjat känna rörelser, men jag känner väldigt mkt rörelser när de väl började kännas. Som en fisk som simmar runt, de e ju så mysigt
    Jo de e en otrolig känsla man et ej vad man ska göra de e ju så mysigt å de e nästan satt man kan börja gråta hehe
  • Tärning6

Oki sj ser jag just nu på beck skarpt läge på fyran....
    Smulan87: kan du skicka några bullar till mig hehe nä skoja bara ska baka socker kaka i morgon då min pappa å hans fru kommer över på en fika...

DaisyduckOffline De lät gott me kladd kacka mmmmmmm, hoppas de löser sig hehe

Mama BeanOnline ååå Lyx mat va blir de för gott da??
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-01 23:24:15 följande:
    Ahh, äntligen sovdags! har firat födelsedag samtidigt som en hel lägenhet packades ner och kök o en alldeles för stor garderob med alldeles för mycket saker städades:) kunde aldrig tro jag skulle få ihop två svarta säckar med skor! lite galet faktiskt. imorn blire flytt av till nya större lägenheten. ska bli så skönt när det är klart!Hoppas ni haft en bra söndag med bullbak, middagar, vinterdäck, vagnhämtningar o mysiga *puff* bebisar i magen:) Sov gott!
    ÅÅ Grattis hoppas att flytten går bra
  • Tärning6

åå nu har man damsugit å bakat socker kacka hehe så nu ska ja snart ut å hämta ved hehe

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!