Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

Smulan87 skrev 2009-02-08 22:21:52 följande:
    påtal om namn så är vi inte heller alls överens, vi vet att de är en pojke! skitsvårt med namn... haha ja! varje natt. har svårt för att osmmna också vaknar felr aggr om nätterna.
    Heheh ja just pojknamn va svårare en jag trode hehe daaaa va jobbigt
  • Tärning6

Uch lider me er som mår illa kräks eller ja e sjuka överhuvudtaget de e aldrig kul...
    Hoppas ni som har problem me namn hitta nå bra på sidorna jag skrev.... Jag har nu fastnat för ett pojknamn å de e Odd så just nu e de en Odd men gubben gillar de inte så där direkt hehe men jag sa till honom att de bara e så å nu e de en odd hehe så vi får se hinner nog ändra min 1000 gånger till haha men just nu har jag en känsla att bebisen ser ut som en liten Odd

• Tärning6

Vi ska bara va hemma å ta de lugnt denna helg när gubben kommer hem, å bar mysssssa som bara den

• Tärning6

Nä natti natt ´tjejer nu ska jag nanna eller försöka i alla fall

• Tärning6

I går kväll va jag lycklig kände säkert 6sparkar på utsidan å en massa på kissblåsan, å nu käner jag små buffar lite då och då medan jag sitter här så underbart....:)

• Tärning6
    bebek skrev 2009-02-10 09:52:30 följande:
    åh härlig känsla:D
    ja de var de värkligen hehe
  • Tärning6
    Marinero skrev 2009-02-10 11:07:07 följande:
    Så känner jag också. Buffar när jag ligger ner.Serena gillar jag
    Kom ej i håg om  jag hade moderkakan i framväg finns de nått sätt att ta reda på de.. har ju varit på rul
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-10 12:01:49 följande:
    jag vaknade vid typ 7 tiden idag, och vände mig från höger sida till vänster sida, och så kände jag hur hela jäkla magen örrde på sig, drig bort täcket och la på handen, och kände heeela jäkla ryggen på bebisen som gjorde värsta kullerbytan i magen :D:D:D
    Hehe fan va ballt hehe
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-10 12:11:02 följande:
    aa, fast jag blev lite illamåden för han rörde sig som fan!
    jo de kan jag tro
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!