Vi som väntar junibebisar del 2!
Smulan87: kollade på dina magbilder oxå, ja du har en ganska rejäl kula
Jag har inte riktigt så stor mage som du hade i v24. Men fin bebismage har du
Smulan87: kollade på dina magbilder oxå, ja du har en ganska rejäl kula
Jag har inte riktigt så stor mage som du hade i v24. Men fin bebismage har du
Smulan87: vilken idiot, blev arg när jag läste det. Förstår att du blev ledsen. Folk behöver inte bry sig, dom kan titta på nåt annat ist. Klart man vill lägga upp fina magbilder!
Min bebis rör sig väldigt olika oxå. Vissa dar känns de jättemkt o att bebisen blir starkare o starkare, sen vissa dar känner jag inte mkt alls. Men jag tycker de låter hysteriskt att hålla räkningen, de gör inte jag iaf. Jag e nöjd om jag känner bebben varje dag. Ja fast jag e ju inte så långt gången som v26 än, gick in i v24 idag. Har dessutom läst atta alla bebsiar är olika o man ska inte jämföra, finns inget fel, vissa är mer livliga i magen, andra mindre livliga. Jag va tydligen jättelugn i magen, medans min bror va en vilde
Katta86: vilken fruktansvärd människa du mötte på. Måste ju va nåt allvarligt fel på henne!!! Man beter sig inte på det sättet som hon gjorde!
Min navel börjar ta en annorlunda form. Vanligtvis är det som ett avlångt streck, nu börjar den bli rund i formen och ser ut som den kommer bukta ut
Aaaah bebben kom åt kissblåsan på nåt sätt. Obehagligt va de
Får nog tömma mig nu innan jag kissar på mig hehe
Jag kan oxå få sån där panik-kli på magen ibland. helt plötsligt. Nu har brösten vuxit en del oxå har jag märkt på mina bh-ar, men tyvärr är det inte tal om nån "baywatch-tuttar" här inte