Vi som väntar junibebisar del 2!
Jo visst är det så individuellt hur mkt man går upp i vikt. Sist jag vägde mig hade jag gått upp 9 kilo totalt. Hon sa inget om det. Nu är det säkert 10 kilo
Jo visst är det så individuellt hur mkt man går upp i vikt. Sist jag vägde mig hade jag gått upp 9 kilo totalt. Hon sa inget om det. Nu är det säkert 10 kilo
Nä usch jag gillade inte vinnarlåten alls. Men vad som helst förutom ugglan!!!
Hyperballad: GRATTIS!! Blev ju också lite tårögd när jag läste om den romantiska frieriet
Undrar när jag får gifta mig
Inte har det kommit nåt frieri än.
Helt otroligt. Hade en helt sjuk dröm inatt. Jag drömde att jag klippte upp ett snitt på magen och tog ut bebisen och gosade med den lite. Precis som de va helt naturligt liksom. Min mamma va med, sen sa hon att vi nog kanske skulle stoppa tillbaka bebben i magen igen så h*n inte fryser. Så jag klämde in h*n igen men hade ingen nål och tråd så jag visste inte hur jag skulle få igen hålet som jag snittat upp.
Och jag har två arbetspass, alltså 14 arbetsdagar kvar. Sen har jag tatt ledigt ett pass och sen hoppas jag att min hp blir beviljad. Jag har jättemkt sammandragningar nu. Dom gör inte ont men de känns obehagliga ibland. Hur mycket kan man ha utan att det är nån fara, nån som vet? Vissa kvällar får jag det stup i kvarten, men härom kvällen avslöste de varann hela tiden. Det kändes sådär... Jag har dem på dagarna också, men tänker inte på det lika mycket då jag är i rörelse.
Njuter också. Jag har verkligen vart skonad från det mesta. Hittills iaf. Däremot tror jag bebben ligger ganska långt ner mestadels, för jag blir så fort kissnödig men det kommer väldigt lite när jag kissar. Så h*n måse helt enkelt trycka en del på blåsan. Nåt jag tycker är lite läskigt ibland är hur hårt h*n kan sparka bakåt, typ mot hål nr 2 känns de som. Känns jätteskumt och det gör nästan lite ont.