Vi som väntar junibebisar del 2!
Var också på gravidvattengympa igårkväll - härligt!!!
Låter jobbigt att gå och oroa sej hela tiden. Visst kan jag få tankar ibland att något kan vara fel, men försöker slå bort dem. Det blir ju inte bättre av att oroa sej. Men ni som oroar er mycket kanske borde prata med BM om det, kanske det finns någon hjälp att få, så att ni mår bättre.  

Bebek: Åland är enspråkigt svenskt och har även självstyre, så vi ser oss själva som ålänningar  
  även om vi är finländska medborgare. Vi håller hårt på vårt svenska språk, skulle säga att Åland språkmässigt är svenskare än Sevrige. Jag är född och uppvuxen på Åland, men har bott i Sverige i 12 år efter gymnasiet (studerat i Uppsala och jobbat i Stockholm) men flyttade sedan tillbaka till Åland. Hade väl först lite svårt att återanpassa mej till lilla Mariehamn efter Stockholm, men jag reste då mycket i jobbet så jag besökte tillräckligt med storstäder för att slippa "klättra på väggarna".  
   Nu tycker jag att det är skönt med lugnet. Det är ju även enkelt och billigt att ta färjan till Stockholm över dagen.
Håller med, skulle också vilja ha vattengympa varje dag - det är grymt kul!!!  

bäbis m skrev 2009-02-05 10:35:06 följande:
Smulan87: Skönt att allt var bra med den lille  

Fröken Vennberg skrev 2009-02-05 12:49:42 följande:
bäbis m skrev 2009-02-06 09:41:56 följande: