Vi som väntar junibebisar del 2!
Svar på #1155
Smulan87 skrev 2009-02-17 23:03:15 följande:
har precis kommti hem från akuten. fick idag vid lunch skitont i benet, och fick svårt att stå på de, sedan så svullnade benet och blev lite rött, ringe jouren och de sa att jag skulle komma in så dom kunde utesluta blodpropp, och på 3½ timme har dom klämmt på benet 2 ggr, och gjort ett ultraljud,resten av tiden har vi väntat, och väntat och väntat, jag HATAR växjös jäkla väntetider i rummen! lixosm hallå? OM jag har blodpropp och dom lixsom vill utesluta de, varför låt amig vänta då om de skullevara allvarligt? så vi pratade med en tant där och bad doktorn ringa upp när han hade kollat igenom provresultaten, då vi bor typ 5 minuter från hela centrallassarettet,.. lixsom, BLIR GALEN, dock på ultraljudet så såg inte tanten några igenproppade kärl eller så.. men doktorn måste ju endå lixosm gå igneom allt med en! men fan vad ont i benet jag har, dom menar på att är de inte blodpropp så är de säkert någon muskel som bara gör lite ont eller så.. men lixosm högerbener är i omkrets 2 cm större än vänster benet så de känndes ju lite sådärhur är det med dig nu?
så därför har jag inte varit på akuten sedan ja jag vet inte när (kan ju också ha att göra med att det intehar behövts som tur är.)