• katten

Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!

ja vad använder ni andra pcoare för o få bukt med finnarna en del pcoare får? jag får finnar o kvisslor överallt kinderna, hakan, ryggen ja överallt! har inte hittat nåt medel som hjälpt heller.

har ni andra några tips på hudvård,krämer,kurer eller tabletter?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-19 02:35
    husmors tips e välkomna med:)

• Svar på tråden Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!
  • Moonstone

daydreambeliver skrev 2009-01-21 16:14:28 följande:

Spironolakton? Det har jag aldrig hört om. Kan man äta dem för alltid eller? Vilken typ av läkare kan det skrivas ut av, husläkaren?
    jag fick dem utskrivna av en läkare på RMC när vi sökte för vår barnlöshet (nämnde nog att jag blir bättre av p-piller, men det var ju liksom inte aktuellt att äta, så han föreslog dessa). han sa inget om nån tidsbegränsning...
  • daydreambeliver
    Svar på #11
    Ok, tack. Vi ska träffa en läkare på måndag för utredning. Ska kolla vad han säger om det.
  • tiger79

för mig funkade det kanon bra med P-piller DIANE men eftersom jag nu hoppas på ett + så är det inte aktuellt längre.

• katten

men ska man få en remis till en hud teraput eller ska man leta upp en själv? va tror ni?

papaya23 skrev 2009-01-22 00:05:20 följande:
    Jag valde hudterapeupt då jag prövat olika sorters antibiotika som bara hjälpte för stunden. Hon sa att antibiotika är ngt som sjukvården alltid ar till, men det slår ut både de onda och goda bakterierna som vi har i våra kroppar. Detta menade hon var till att förstöra. Och när jag asnvänder mig av hennes knep har jag klarat mig bra i ½ år nu. Lycka till i valen.
  • jossan01

Här har ni en som emellan åt ser ut som en salami.. Har hittat vääääärldens bästa salva på apoteket. Bisoron tror jag den heter, min hy är nu heeelt finnfri, på bara 2 dagar märkte jag hur alla små knott som jag allt har haft helt försvann och finnarna torkade ut.

(¯`°?.¸♥Gastric Bypass opad-08♥¸.?°´¯)
  • papaya23
    Svar på #14
    Jag sökte själv upp en.
  • katten

ok vart hittde du en? telefonkatalogen? rekomenderar de bara sina "egna" produkter?
    vilka produkter e "bäst" o gärna lite billigare?

papaya23 skrev 2009-01-27 10:34:34 följande:
    Svar på #14Jag sökte själv upp en.
  • babydeluxe

Jag har likt Jossan01 börja Baciron som finns receptfritt på apoteket och jag måste säga att jag är riktigt positivt överraskad, min hy är jättefin! Dock har jag inte hunnit prova en hel cykel än...ska se hur min hy är strax innan och under mensen.

• katten

ok ja har provat de andra liknande basiron men tyckte inte de hjälpte i längden

Svar på tråden Hudvård för pcoare?? pco finnar Hjälp!