TACOS tråden :)
Hur gör du tacos? Tillbehör? Bröd? Såser? Kryddor? Färdiga kryddor (i påse) eller kryddar du med egna kryddor från kryddskåpet? Grönsaker? Mm Mm
Det finns ju mängder med variation och det skulle vara kul att veta hur alla gör :).
Hur gör du tacos? Tillbehör? Bröd? Såser? Kryddor? Färdiga kryddor (i påse) eller kryddar du med egna kryddor från kryddskåpet? Grönsaker? Mm Mm
Det finns ju mängder med variation och det skulle vara kul att veta hur alla gör :).
Ahh kan tänka mig det! Har torrostade hemma borde la funka eller?
Sa det tidigare men säger det igen, BANAN... tillsammans med superhet sås så är det den optimala smaken
själv ska jag göra taco gratäng imorgon till mamma och pappa med sallad och tortilla chips till med gräddfil annars brukar vi äta tacos som man brukar
banan??? i taco???
Måste säga att jag också älskar banan i mina tacos. Sedan äter jag dem på ett lite udda sätt. Jag tar en djup tallrik och lägger i köttfärs och de tillbehör jag vill ha och sedan smular jag nachochips eller skal (beroende på vad vi köpt hem) ner till tallriken och rör runt. Äter sedan med gaffel. Alla smaker men mindre söl.
Åhh vad gott! Tyvärr vart jag nedröstad här hemma mot "vanlig" tacos till kvällen!